Armsteun

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marsjel

Nieuw lid
Hoi,

Nog een vraagje van mij.. ;)

Ik zie dat al meerdere malen hier op het forum de armsteunen zijn besproken, nu denk ik ook eigenlijk om er eentje te kopen maar twijfel tussen een originele of eentje zoals bijvoorbeeld die van http://www.loweb.nl

Nu is mijn vraag of iemand hier op het forum deze bijvoorbeeld in zijn auto heeft en hier ook fotos van zou hebben zodat ik een beetje kan kijken hoe dat staat..

Gieliovd

Forumguru
Pff, moet al heel toevallig zijn dat iemand deze zelfde heeft.

Joërgarms heeft bijvoorbeeld ook een dergelijke universele. Staat ook een foto van op het forum zover ik weet.

joergarms

Senior Member
Ik zou vooral qua kosten voor een universele gaan, die kosten zo'n 25 euro tegenover 80-100 euro voor origineel materiaal.
Ik heb 'm toen bij de www.conrad.nl gekocht, daar hebben ze 'm nog steeds in de collectie.
Als je bij mijn auto kijkt, dan zie je als 't goed is ook een afbeelding.

Desperado

Forumguru
Zo'n universele heb ik ook gehad en ik vond het een waardeloos ding :smirk:
Die ik had stond los tussen de stoelen en schoof dus alle kanten op.

joergarms

Senior Member
Zo'n universele heb ik ook gehad en ik vond het een waardeloos ding :smirk:
Die ik had stond los tussen de stoelen en schoof dus alle kanten op.

Misschien monteren aan je middenconsole?? Die van mij gaat echt geen kant op, daar kun je echt met je gewicht op hangen hoor.
Sowieso moet je dingen van die omvang niet los in je auto hebben, weet je wat er gebeurt tijdens een ongeluk?? Dat ding wordt een projectiel!!!

Desperado

Forumguru
Misschien in de toekomst wel weer eens.
Vastzetten aan de middenconsole is een goede tip, die had ik nog niet bedacht.

joergarms

Senior Member
De originele worden namelijk ook gewoon aan de middenconsole gemonteerd. OF je moet zo'n leuning aan je stoel hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan