Armsteun

Dreamer89

Nieuw lid
Fabia 1 armsteun aan stoel bevestigen

Hallo!

Eerst iedereen een fijn-gezond en veel rijplezier in 2010!

Ik ben al enige tijd opzoek naar een armsteun, ik zie dat er verschillende discussies al zijn geweest hierover. Maar hier kom ik niet uit
Ik heb gezien dat er 3 verschillende soorten zijn voor de Fabia 1.

DAO990004 kunststof met kunstleren bekleding
€ 139,- incl. montage & BTW
DAO990005 kunststof met stalen voet en stof bekleding
€ 163,- incl. montage & BTW
DAO409001 originele armsteun Skoda met stof bekleding
€ 229,- incl. montage & BTW

Zelf ben ik opzoek naar een armsteun die je aan de stoel wordt gemonteerd.
Weet iemand welke dat is van deze 3 en hier een foto van heeft. Ik heb overal gezocht maar kan nergens hiervan een foto vinden.
Op Skoda.nl staat er zelfs maar een armleuning op voor de Fabia 1.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Groet
Martijn

achterruitenwisser

Hallo allemaal,ik ben in het bezit van een Fabia 2.0 mpi uit 2003.
Nu is het brobleem dat mijn achterruitenwisser het dan weer wel en dan weer niet doet.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad,en zo ja waar kan ik het best als eerst gaan zoeken?
Ik hoor het graag,groet Patrick.

[moderatorbreak]
Dit heet topickaping (iemand andermans topic 'misbruiken' om je eigen vraag te stellen die los staat van de oorspronkelijke vraag). Niet doen aub. Bij deze het vriendelijke verzoek voor je vraag een eigen topic aan te maken.
[/moderatorbreak]

MarcoO2

Forumguru
Ik zou dat niet in dit topic plaatsen, dit gaat over de armsteun. De kans op een antwoord is dan niet zo groot.

:ot: ik wist overigens niet dat de Fabia zelfs een 2-literblok onder de kap heeft gehad... best een grote motor voor zo'n klein bakkie. Maar 't klopt wel!

Evos

Nieuw lid
Het is al een tijd geleden dat dit topic gestart is maar wil toch even een reactie plaatsen, misschien kan iemand mij en de topic starter wel aan een goede armsteun helpen:

Ik kwam onderstaande armsteun tegen het is voor een Polo 9N/9N2/9N3 zo te zien op de foto lijkt hij de passen, aangezien ze aangeven dat het een namaak van het origneel is lijkt het me wel wat.

Iemand ervaring mee of toevallig een fabia en een polo in de garage staan ?:xyxthumbs:

http://www.car-secure.nl/site/index...facturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=30
http://www.cargoods.nl/shop/armsteunen/2723-armsteun-vw-polo-9n/

alexdiep

Nieuw lid
ik hoop dat iemand reageerd. ben heel benieuwd. wil zelf ook een armsteun en ben ook zoekend. geen zin om 139 euro uit tegeven

Dreamer89

Nieuw lid
Ik heb zelf een armsteun van 190 euro (normaal 250euro met inbouwen) in mn auto en hij bevalt prima zo stevig dat hij is en rijdt geweldig! Echt een aanrader als je vaak in de auto zit is het ideaal

Bovenaan Onderaan