Artikelnummer Auto-stand schakelaar Octavia II

b2s

Lid
Kan iemand mij vertellen wat het artikelnummer van de auto-stand schakelaar is van een Octavia II?

Alvast bedankt!

Gr,
Joe

b2s

Lid
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.

Das een lichtschakelaar met de tunnel/LH/CH functie in begrepen.

b2s

Lid
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.

yep

Skoda.jpg

Ronnie

Forumguru
Dan moet je deze hebben:

Bijlagen

• Lichtschak. Octi2 Mar. 01 20.59.jpg
    Lichtschak. Octi2 Mar. 01 20.59.jpg
    93,5 KB · Weergaven: 114

Ronnie

Forumguru

Ik heb gezocht bij een Octavia II, 2012, Er staat dus 1Z0 en geen 1K0, eindletter is een J en dus geen A!
Etka laten zoeken op het door jou opgegeven nr;

Bijlagen

• ScreenHunter_01 Mar. 01 21.35.jpg
    ScreenHunter_01 Mar. 01 21.35.jpg
    187,1 KB · Weergaven: 110

b2s

Lid
Maar die past waarschijnlijk niet?
Want hij is een stuk goedkoper als Skoda origineel.

b2s

Lid
Ok bedankt Antera, ik zal eens kijken of ik een schakelaar op de kop kan tikken.
Ik zag trouwens dat ik nu via het Maxi-dot CH/LH op auto en manueel kan instellen.

b2s

Lid
Vanmiddag de 2 draden 2 en 3 met elkaar omgewisseld, en het werkt dus ook op de Octavia II.

b2s

Lid
Yep, met mn huidige schakelaar, maar ik dit is voor tijdelijk omdat ik een schakelaar besteld heb. Dus alsk de schakelaar binnen heb, zet ik de draden weer om.

Bovenaan Onderaan