Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
Das een lichtschakelaar met de tunnel/LH/CH functie in begrepen.
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
Ik heb gezocht bij een Octavia II, 2012, Er staat dus 1Z0 en geen 1K0, eindletter is een J en dus geen A!
Etka laten zoeken op het door jou opgegeven nr;
Maar die past waarschijnlijk niet?
Want hij is een stuk goedkoper als Skoda origineel.
Ok bedankt Antera, ik zal eens kijken of ik een schakelaar op de kop kan tikken.
Ik zag trouwens dat ik nu via het Maxi-dot CH/LH op auto en manueel kan instellen.
Yep, met mn huidige schakelaar, maar ik dit is voor tijdelijk omdat ik een schakelaar besteld heb. Dus alsk de schakelaar binnen heb, zet ik de draden weer om.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.