Asbakklepje niet meer leverbaar!!!

Vacaro

Senior Member
Door de vervangingen van de streamradio, hadden ze het asbakklepje beschadigd,bleef open staan. Er werd een nieuw besteld en gemonteerd. dag nadien was mij opgevallen dat de strip hierop zwart ipv chroom was. Garage heeft opnieuw één besteld, éénmaal in garage voor montage,zijn ze erachter gekomen dat die met chroomstrip niet meer worden gemaakt. Enkel zwart of ivoorkleur wat dus niet past bij klepje op dashboard met wel chroomstrip. Ik moet dus verder met een zwarte strip op mijn asbakklepje.
Weze dus voorzichtig als je dat klepje dichtdoet.
Ik probeer even te horen in Nederland of er daar nog op stock zijn zodat ik alsnog een asbakklepje met chromestrip bekom.

Vacaro

Senior Member
Mss wel tweedehands eens zoeken, maar O2 is toch nog vrij jonge wagen,te vinden op sloop??. Op sloop moet ik zelf betalen, en is door fout van garage en fabriek.Dan moeten zij eigenlijk maar een oplossing zoeken.

Likje verf erop is niet hetzelfde, is dan alluminium en nog geen chrome(da blinkt weet je wel).Toch bedankt voor tips.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skoda4x4</font><hr />

Mss wel tweedehands eens zoeken, maar O2 is toch nog vrij jonge wagen,te vinden op sloop??. Op sloop moet ik zelf betalen, en is door fout van garage en fabriek.Dan moeten zij eigenlijk maar een oplossing zoeken.

Likje verf erop is niet hetzelfde, is dan alluminium en nog geen chrome(da blinkt weet je wel).Toch bedankt voor tips.

[/ QUOTE ]

de garage wil uit coulance ongetwijfeld wel die paar euries betalen die zo'n kleppie moet kosten op de sloop

johann

Lid
Wellicht even de importeur bellen, of andere dealers. Meestal hebben die nog wel spulletjes op voorraad.
623.gif

Ad_O2

Lid
Als het door de dealer / grarage gedaan is bij een nieuwe auto...
Dan is het ook hun probleem om dit netjes op te lossen.
Gewoon neerleggen, dat je niet accoord gaat met deze vervanging en dat ze maar moeten zorgen voor een goede oplossing voor beide partijen
grin.gif

You break..., You Pay!!!!

Samen moeten jullie er toch wel uitkomen
aangenaam.gif

Vacaro

Senior Member
Ga voorstellen van die alulook van milotec te monteren op hun kosten.
20798_93__240.jpg

Wie niet waagt wie niet wint, zeg ik maar.

Frankie

Actief lid
maarre, betekent dit dat ze die stripjes in nieuwe auto's ook niet meer leveren ? Jammer als dat zo is...

hoop dat ze in mijn a.s. 2e O2 een "oud" klepje monteren
wink.gif

Mijn 500e bericht btw !!!
smile.gif

Okki

Donateur
Uuuh? Hoop ik niet (ook niet klepje bovenop)
Heb namelijk net een paar chromen airco ringen besteld, juist in combinatie met dat andere subtiele chroom
shocked.gif

LenK

Forumguru
Dit betekent wel dat ze problemen aanpakken....
Diverse klanten claimen garantie omdat chroomlaagje loslaat.
Nou dan laten dat toch weg. Wat er niet is kan niet loslaten.
Toppie toppie.
Wat zouden ze dan kunnen bedenken voor de krakende wielophanging: weer een starre achteras?

Bovenaan Onderaan