Assisted lane change

Frozen

Nieuw lid
Daar kan ik het niet vinden in ieder geval, maar ik zou zeggen dat alle voorwaarden wel aanwezig zouden moeten zijn in de kodiaq...

Smeeuwis

Donateur
Bij de Enyaq heb je hiervoor 360 graden view camera's nodig. Zal bij de Kodiaq ook wel zijn. Heb je alle hardware aan boord?

MikeyMan

Senior Member
Ik heb alle opties erop zitten, en het lijkt soms te werken. Zie geen aparte instelling ervoor.

Eigenlijk alleen op meerbaans snelweg en alleen bij het aantippen van de richtingaanwijzer. Wel enorm traag tegen de tijd dat er van baan wordt gewisseld is het knipperlicht al lang en breed uit.

Frozen

Nieuw lid
Heb je wel de modus op travel assist gezet i.p.v. acc?
Als ik er aan denk, dan zal ik het op de terugweg eens proberen of het werkt.
Ja daar staat hij op.

Tevens is het een compleet uitgeruste auto met side-assist en 360 camera, dus daar ontbreekt het niet aan.

Ik zou verwachten (als ik naar de beschrijvingen online kijk die niet persee bij de kodiaq horen) dat ik pijlen moet zien in mijn scherm wanneer dit mogelijk is. Die zijn mij iig nog niet opgevallen....

MikeyMan

Senior Member
Vraag is wanneer wel dan... Want meer opties behalve leer kon ik niet aanvinken. Zoals ik zei, lijkt soms wel te werken, maar ik krijg geen enkele feedback via hud, zie geen bijbehorende settings ook.

Antera

Donateur
Alsje met travel assist niet de optie hebt om knipperlicht aan te zetten om van rijstrook te wisselen dan zal dit vermoedelijk (nog) niet in jouw software zitten. Ik weet dat het op een Octavia met de juiste firmware op de camera wel kan.

Bovenaan Onderaan