Audi R8 met 1300 PK... vlammenwerper! ;)

s-line

Forumguru
Jongens kom op zeg, denken jullie dat dat allemaal niet aangepast zal zijn? Er zijn ook Skyline's met bijna dit vermogen. Daar zit heus geen standaard aandrijflijn meer onder en een standaard koppelingetje in hoor!

rhaak1991

Forumguru
Ik denk dat de aandrijflijn mee zal vallen, onder voorbehoud dat dat aangepast is om met het vermogen om te gaan. Ik denk wel dat dat blok niet lang heeft, zeker op het einde ben ik er bijna zeker van dat ie een slokje olie na neemt, om mee te beginnen.

Maar persoonlijk zou ik zo'n auto puur hebben voor de show/heb, sterker nog, ging ik er ergens mee naartoe (een event ofzo) mocht ie mooi op op de ambulance... Achter een superB :D

rhaak1991

Forumguru
@Vanenkelen dat is overigens ook excl. arbeid.... En denk niet dat je dat er of op je zaterdagmiddag zelf in zet en zij zullen ook wel niet met een uurtje klaar zijn

Edit: zie er nu ook staan dat dat maar op 93 octaan is.. kan je nagaan als je in duitsland 102 tankt. Zou er in theorie nog meer uit te halen zijn, of denk ik te makkelijke?

CDK

Forumguru
dit zijn maatwerk projecten, zo'n ombouw van hard- en software daar gaat weken over heen. met dit vergeleken heb ik maar een heel zielig projectje :D

Bovenaan Onderaan