Audi S1 te koop - voor 32k!

Gieliovd

Forumguru
Tja... die ringen op de grille.

Frappant weer dat de motor identiek is maar er een ander programma ingeladen wordt. Waarom niet gewoon één motor met één programma voor de "GTI modellen"?

hemi24

Forumguru
Ach ja, een A3 verkoopt ook, dus waarom zou dit met een A1 niet gaan lukken?
S1 heeft vast ook zo z'n liefhebbers...
Leuke auto om een racingcup mee te gaan houden!!!

MarcoO2

Forumguru
Da's net zo duur als mijn O2 1.8TSI EAB (full option)... dan weet ik het wel! Al zou ik hem best eens een weekje voor de deur willen hebben!

Mijn Superb Ambition BL kost net zoveel , met van alles erop wat je in die Audi nog moet bijbestellen. Nog afgezien van het feit dat je je kids niet kwijt kunt in die Audi.

Captain Hook

Forumguru
Prijsvergelijken slaat (nooit) ergens op. Zeker met dit soort auto's.

Een Ferrari kost meer dan mijn huis. En in mijn huis passen met gemak tig mensen, in die Ferrari niet... :koffie:
Met een Ferrari kun je niet eens boodschappen doen of op vakantie met het gezin en toch worden ze gekocht...:crazy:

sitechris

Donateur
prijsvergelijken is vooral nuttig als je de S1 gaat vergelijken met Polo, Ibiza en Fabia. Zelfde onderstel, zelfde motoren etcetera.

sitechris

Donateur
met nog wat opties erbij schiet je zo over de 40k heen. Absurd veel geld voor een kleine hatch met 180 pk.

Bakkertje

Forumguru
Het is juist die prijs die ervoor zorgt dat de S1 koper, die auto koopt. Wij skoda-rijders, rijden juist in een skoda omdat deze enorm veel value for money heeft. Dus laat die S1 koper hem lekker kopen, wij weten wel beter ;)

Bovenaan Onderaan