Audi S6 JD750

Joske

Forumguru
Ik had hem ergens anders al gelezen Chris, geweldige review van een monster van een wagen !

peterrapid

Forumguru
:dankje: Wat een beest van een wagen, ik was op slag verliefd als ik aan het lezen was ... en dan kwam ik aan de prijs en de liefde bekoelde wat maar mocht ik de poen ervoor hebben dan wist ik het wel :cheer:

peterrapid

Forumguru
Je hebt gelijk @sitechris maar zelfs die 150K is teveel voor mij maar ik geef eerlijk toe altijd een Audi liefhebber te zijn geweest en dit is echt het summum voor mij van wolf in schaapskleren. Ooit wil ik er zo eentje :jaja:

Cordoba

Forumguru
Allereerst: het lezen van de review is misschien een slap aftreksel van het meemaken, maar het is een genot om te lezen. :thumbsup:
150k voor 750 pk vind ik echt niet slecht. En je kunt ook een gebruikte S6 kopen, dan ben je heel wat goedkoper uit.

Dat is zeker niet slecht: per 1000 euro vijf pk, maar ik ben toch blij dat ik net wat meer pk's per 1000 euro heb in de Skoda, hoef ik ook niet te gaan slipstreamen achter een snorfiets.

DeNnZ

Forumguru
Ik heb hem daar toen zien staan, gaaf ding hoor!
Lekker 300 kmh rijden met je Ikea kast achterin, dat is gewoon mogelijk :tongue: :tegek:

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Lekker 300 kmh rijden met je Ikea kas achterin,
als je hier vandaan komt mss wel ja.......

RTR1GROXa.jpg

;)

Noord26

Forumguru
Dat apparaat is al een hele tijd in het bezit van JD. Kwam hem anderhalf jaar geleden oid al tegen toen onze auto er ook onder handen genomen werd. En toen waren ze opgelucht dat de auto gewoon wilde starten na het aanpassen van de software. Schijnbaar waren en toen nog behoorlijk wat variabelen niet helemaal duidelijk. ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

MarcoO2

Forumguru
Wat een kanon... toch wel één van mijn ultieme auto's. En dankzij jouw test is het vraagstuk "S6 of RS6" óók direct uit de wereld. Nu de pegels nog... :D

Joske

Forumguru
dat maakte ik er toch uit op, uit het artikel :)

..Jeroen Dik heeft er wel voor gekozen om zijn auto te voorzien van de RS6 bodykit...

(uiteraard interpreteerbaar) ;)

Bovenaan Onderaan