Audience display

LenK

Forumguru
Bij de Audience kun je de display verlichting op Illum 1 of Illum 2 zetten.
Uit de handleiding is niet te halen wat het verschil is maar ook in praktijk zie ik geen verschil.
Wie weet wel wat die 2 standen inhouden?

Pim

Lid
Ik heb een suggestie, heb ooit een Blaupunkt radio/cd gehad (Audience = Blaupunkt) die iets soortgelijks had, dit had te maken met de kijkhoek. Als je schuin op een LCD kijkt verlies je zicht, en op die radio kon je de hoek voor ideaal zicht aanpassen in de hoogterichting.

Droopy

Actief lid
Het enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken is dat bij verlicht & radio uit de ring van het volume nog steeds brandt.

Idd, jammer genoeg is die het enige, was wel gemakkelijk geweest als het display ook verlicht zou zijn wanneer de verlichting van de auto uit staat.

Henny

Actief lid
Ja ?? En brandt die ring dan in stand 1 of stand 2?
Wel handig overigens vind ik, verlichting rond de knop, maar erg weinig verschil dus tussen stand 1 en 2.
Ook jammer trouwens dat je niet op je mf-stuur de radio/cd speler aan en uit kan zetten.

LenK

Forumguru
Ik ben er nog eens voor gaan zitten.
Bij lichten aan maakt illum1 en illum2 niks uit. De ring rond de volumeknop is dan altijd verlicht. Radiodisplay is bij lichten aan ook verlicht.
Bij lichten uit is de ring om de volumeknop uit bij illum1 en aan bij illum2, het display is steeds niet verlicht.

Inderdaad is het dus een vrij zinloze feature. Wanneer zie je dat die ring verlicht is, juist als het donker is. Dus als je in het donker in je auto zit dan kun je de radio aanzetten, maar je dan kun je hem verder toch niet bedienen omdat het display donker blijft.

Bij een software update moeten ze dit maar vervangen door een betere uitvoering zoals ring aan inclusief display aan.

Bovenaan Onderaan