Audience Mk2 ?

LenK

Forumguru
Zat gisteren in de fotogalerij te kijken, daar stond een foto van een Skoda Audience:
http://www.skodaforum.nl/forum/photo/showphoto.php?photo=745&sort=1&cat=all&page=2

Dat apparaat verschilt dus best wel wat tov mijn Audience.
Behalve klein verschil met de plaats van de type aanduiding zitten diverse knoppen op een andere plaats en sommige knoppen zijn ook vervangen door een andere functie, het totaal aantal knoppen is wel hetzelfde evenals de indeling van het front.

Mijn audience staat ook in de Octi folder en op deze link http://shop.skoda.dk/default.asp?intElementId=7005
Zoek de verschillen......

En zoals op het display bij de bovenste Audience op de weergave van MP3 staat dat werkt bij mij ook niet zo. De titel van een nummer zie ik pas na indrukken van de knop "Info" die dus bij mij linksonder zit.

Waarschijnlijk zal de Stream dus ook wel gewijzigd zijn, omdat het grootste deel van de knoppen overeenkomt met de Audience.

(Hopenlijk hebben ze meteen het radio ontvangst probleem aangepakt)

Henny

Actief lid
Ja da's de mijne. Ik ging er ook vanuit dat ik de aangpaste Audience zou hebben. De auto is 20-1 afgeleverd.
Over de ontvangst heb ik tot nu toe (op enkele plekken in de stad na) niet te klagen hoor.
Bij de demo die ik eerst ter beschikking had, klopte de functies van de knoppen trouwens ookniet t.o.v. het instructieboekje.

LenK

Forumguru
Zo te zien komt je auto bij Rijnwoud vandaan. Net als de mijne. Dat is een echte ivory promoter. En terecht, ziet er puik uit.

Maar de audience zoals jij hem hebt is dus de nieuwe. Mijn "oude" doet het ook niet verkeerd. Het geluid is in ieder geval VEEL beter dan in de O1. De bediening van het ding is ook OK, lekker overzichtelijk, geen spijt van. 6CD's met MP3, dat is ongeveer 60 CD's muziek. Op en neer naar Gibraltar zonder 1 keer hetzelfde nummer te horen....

Henny

Actief lid
Ja klopt /forum/images/graemlins/smile.gif, maar een ivory promotor? Dat niet hoor, althans niet bij ons. Wij hebben daar zelf bewust voor gekozen vanwege de kleur van de buitenkant. Zwart daarbij vonden we niet zo mooi.

vw125

Forumguru
Dan ga ik waarschijnlijk ook een radio cd stream krijgen zoals bovanaan vermeld is, er is twee weken geleden ook een nieuwe besteld omdat ik enkele probs had met de radio en die konden niet hersteld worden met de nieuwe update.
Wordt weer even aanpassen dus.

Grtz vw125

LenK

Forumguru
Die MP3 tag weergave op het hoofdscherm bij MP3 CD weergave krijg je die alleen bij de Audience 2 of zit ie ook in een software update voor de Audience 1 ?

Bovenaan Onderaan