Audience radio

leootjoo

Nieuw lid
Wie kan mij de technische gegevens opleveren van deze radio. Vermogen, MP3 tag weergave, CD-R of CD-RW etc. En geeft de parkeersensor de afstand aan in cm's of op een andere, grafische wijze?
 

aLo

Nieuw lid
De audience data zal ik vanavond ff opzoeken in het boekje.

De PDC geeft de info op een grafische manier weer. Dit gebeurt middels balkjes die steeds dichter bij de auto komen. Daarnaast worden uiteraard ook de bekende piepjes geproduceerd.
 

aLo

Nieuw lid
OK, de beloofde cijfertjes en antwoorden :

vermogen :
4x20 watt at 14,4V
4x35 watt peak power

MP3 Tag :
Ja, Title, artist en album info

CD-R & CR-RW (ook multisession) supported

Hopelijk beantwoord dit je vragen. Ik zal wel even kijken of ik de specs pagina uit de Audience handleiding kan inscannen.

O ja, een plaatje van de Audience in PDC mode :

tn_Audience2.jpg
 

Henny

Actief lid
Hij ondersteunt / speelt gewoon cd-r's af (een mp-3 cd is toch ook een r of rw), rw's heb ik niet geprobeerd, heb ik ook niet.
Bij de foto's staat een foto van mijn exemplaar terwijl hij een mp-3 cd-tje speelt. http://www.skodaforum.nl/forum/photo/showphoto.php?photo=745&sort=1&cat=503&page=5

Bij de parkeersensoren (achter, voor heb ik niet, geeft de auto een aanhoudende toon en het laatste (dikkere) segmentje in beeld, dan sta je zo'n 30cm van het object af.
 
Een cd met alleen mp3 files werken niet in een Stream. Alleen wanneer je mp3 files als muziek cd laat branden met je brand software werkt het wel.
 

leootjoo

Nieuw lid
Zijn er nog aansluitmogelijkheden op de Audience radio zoals bv voor een MP3 speler of de uitgang van een navigatie systeem / PDA?
 
Bovenaan Onderaan