Audio vraag deel zoveel

___RC___

Nieuw lid
Om te beginnen: ja, ik weet dat mijn vragen hieronder vast wel ergens in oude topics terug te vinden zijn, so shoot me /forum/images/graemlins/smile.gif

ff voorstellen: hallo, een aantal hier zullen me kennen als RC van gummen.org. Toen dit forum net in de lucht was had ik een ID, maar dat mailadres is vervallen en de gegevens heb ik niet meer, vandaar mn nieuwe ID.

Vraagje namens een collega:

Deze heeft een mooie Combi 1.9TDI besteld, Elegance met de nodige opties en sportpakket, recht uit de showroom.

Echter geen korting kunnen bedingen (leaser), mij lukte dat echter wel (offerte voor een 5d 1.9TDI, zie gummen.org topics).

Mijn collega dus zijn onvrede kenbaar gemaakt aan de dealer en die wou het goedmaken.

Nu is de VDO Dayton radio in zn wagen vervangen door een Becker Traffic Pro a 1099 euro. Ding speelt echter geen mp3's af en de navigatie wordt getoond op het kleine radio display ipv de maxi-dot.

Nu zegt de dealer dat alleen orginele Skoda radio's op de maxi-dot kunnen, volgens mij kunnen andere types er ook op mbv een tussenstekker oid??

Volgens mij kan hij beter de dealer vragen een Audience (die speelt toch wel mp3?) erin te zetten en dan zelf Tomtom one kopen ofzo.

Graag input...

nomad

Senior Member
Alleen de Nexus (MFD2) laat ook weergave zien op de Maxidot.
Als hij MP3 wil, kan ie beter wachten op de nieuwe Stream of de Audience pakken. Tomtom voldoet toch ook prima als navigatie ?

___RC___

Nieuw lid
nieuwe Stream?? wat waar hoe? die van mij wordt binnenkort besteld met stream, zou mooi zijn als die mp3-tjes lustte...

Er blijkt een nieuwe Stream te zijn. Mijn pas bestelde Business Edition heeft een versie die MP3 lust, of de Stream in andere versies ook zo is weet ik niet, wel vertelde de dealer dat de Stream per 1 juli a.s. duurder wordt: 535 i.p.v. 485 euro. MP3 ondersteuning zou daar de oorzaak van kunnen zijn.

___RC___

Nieuw lid
kijk, dat is het betere nieuws.

Mijn wagen moet nog besteld worden, dus ik kan straks met mn simpele radio wel mp3's afspelen /forum/images/graemlins/smile.gif

Wel ff goed opletten dat ze geen oude versie uit het magazijn halen dus...

___RC___

Nieuw lid
update:

had een mailtje gestuurd naar mn dealer om te vragen of er een nieuwe versie van de Stream kwam.

Meteen bellen ze op, 2007 model heeft inderdaad een nieuwe Stream, speelt inderdaad mp3 af, ze zullen er op letten dat de juiste versie erin zit, komt in orde etc.

Netjes /forum/images/graemlins/smile.gif

En de 2007 uitvoering heeft ook nog eens een aansluiting voor een MP3 speler in de middenarmsteun.

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Passat97</font><hr />

En de 2007 uitvoering heeft ook nog eens een aansluiting voor een MP3 speler in de middenarmsteun.

[/ QUOTE ]

Alleen bij de Elegance en RS waar de Jumbobox in zit is dit standaard...

In de Business Edition zittie bij mijn weten ook aangezien deze versie op de Elegance gebaseerd is. Prijs op de prijslijst bij mijn skoda dealer voor de Stream met Mp3 was overigens 545 ipv 535.

Mn O2 is gisteren bij de dealer in de bestelling gegaan... Hoop dattie er voor 21 augustus is, kan ik gelijk op vakantie met mn nieuwe bolide ...

Heeft iemand overigens nog tips over zaken die een bepaalde instelling behoeven bij aflevering zoals anti carjacking, time-out voor de coming home verlichting e.d.? Is hier een soort lijstje van wat allemaal mogelijk is ?

richyk

Actief lid
Als je een Maxidot hebt kun je CH en LH time-out zelf instellen. Carjacking staat geloof ik standaard aan en daar kan de dealer nog het een en ander aan instellen.

Bovenaan Onderaan