Auf wiedersehen - Skoda Fabia (I) te koop

Ik ga er vandoor. Na 8,5 jaar rij plezier heeft mijn Skoda Fabia (I) 1.4 Combi 16V 74KW Elegance de APK keuring op het onderdeel uitstoot niet overleefd.

Keurder wilde nog gaan voor een lambda sonde (200 eu), hij had er goede hoop op, maar het kon ook zo maar de katalysator zijn (500 eu). Daarop heb ik geen risico meer genomen. Het probleem van de motormanagement meldingen is er eigenlijk op enkele momenten na jaar in jaar uit geweest. Dit heeft me twee EGR kleppen en een lambda sensor gekost. Naast dit probleem heb ik sinds kort ook lekkage in de auto en eigenlijk toe aan een nieuwe accu dus ik ben er een soort van klaar mee.

Met pijn in mijn hart nog een keer uitgezogen en door de washstraat heengehaald om nette foto's te maken voor Marktplaats en andere occasionportalen. Blijft toch een schitterend bakkie met veel opties. Erg jammer.

Advertentie staat hier:
[modedit] Iets te koop aanbieden doe je niet hier, maa rin de bazaar op dit forum.

Gisteren heb ik een nieuwe 'tweedehands' wagen gekocht een zwarte Seat Leon ST, dus ik verhuis naar het Seat forum! Bedankt voor de leuke tijd en alle Q&A's. Succes met het forum en met jullie Skoda's!

Bijlagen

• 01.jpg
    01.jpg
    420 KB · Weergaven: 38
  • 02.jpg
    02.jpg
    397,6 KB · Weergaven: 40
  • 03.jpg
    03.jpg
    421,8 KB · Weergaven: 42
  • 04.jpg
    04.jpg
    371,4 KB · Weergaven: 40
  • 07.jpg
    07.jpg
    460,1 KB · Weergaven: 41
  • 09.jpg
    09.jpg
    417,2 KB · Weergaven: 41
  • 11.jpg
    11.jpg
    505,6 KB · Weergaven: 38
  • 12.jpg
    12.jpg
    520,4 KB · Weergaven: 40
  • 13.jpg
    13.jpg
    404,2 KB · Weergaven: 42
  • 14.jpg
    14.jpg
    447 KB · Weergaven: 42
  • 16.jpg
    16.jpg
    292,4 KB · Weergaven: 41
  • 17.jpg
    17.jpg
    252,6 KB · Weergaven: 38
  • 18.jpg
    18.jpg
    461,9 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt door een moderator:

ertromp

Forumguru
Succes met je verkoop
En natuurlijk gefeliciteerd met je Leon
Het Skoda forum is wel een stuk actiever hoor :D
En het blijft VAG

turboturbo

Forumguru
@Ronnie !!! Is dit niks voor jou(w dochter)

Aanvulling: ik las in je MP advertentie dat je bij Quikfit bent geweest voor de APK en dat zij deze diagnose hebben gesteld. Ik zou daar eens een echte garage naar hebben laten kijken....

Maargoed, ik lees tussen de regels door dat je er niet echt zin meer in hebt om er iets aan te doen. En er nog meer redenen zijn om over te stappen naar een andere auto. Je hebt de keuze al definitief gemaakt dus, denk ik?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Nou, presidentclinton verhuisd naar de buren bij Seat-Online en zijn Faabje blijft misschien wel onder Skodaforum eigenaren.... :cheer:

Toch geen slechte afloop, dit zo...?

Bovenaan Onderaan