Auto getuned bij Leenders Autotechniek

Okki

Donateur
Ik neem aan dat ze wel het maximum koppel wat de DSG aan kan hebben aangepast.
Verhogen koppelbegrenzing en koppelingsdruk

CDK

Forumguru
Klinkt een beetje als dat je er in gestapt bent zonder jezelf er ook maar enigszins in te verdiepen...... Fijn dat je er blij mee bent, hopelijk blijf je er ook blij mee. Als de dsg niet aangepast is dan kan het zijn (lees: is het zeer waarschijnlijk) dat dsg en koppeling het nu extra te verduren krijgt.

Laatst bewerkt:

Fmoon

Forumguru
Dacht eerst aan een slechte reclame, maar het is echt gebeurd ben ik bang. Wat al eerder vermeld is.. laat ook je DSG doen.

Carlovdw

Forumguru
Gelijk ik begrepen heb kan de dsg 250 nm aan en de tuning zou nu 215nm leveren.
Zou hij dan nog een dsg tuning nodig hebben, in mijn gedachte toch niet?
Maar ik zou voor zekerheid het ook wel laten doen, maar vind dit dan ook weer zeer persoonlijk

CDK

Forumguru
Technisch zou het moeten kunnen ja. Alleen met het originele aantal Nm's zijn de koppelingen al geen lang leven beschoren door de groene baksoftware. Hoe dichter je in de buurt komt van de technische grens / beperking hoe eerder je aan de beurt bent voor een setje koppelingsplaten ;)

Sand3r

Senior Member
Sand3r: hè wat een onaangename toonzetting. Dat zijn we hier niet gewend. Doe mij dan maar zo af en toe wat onschuldig afzeiken. Een tip: probeer het morgenochtend eens met het andere been!

Goh hoe zou dat toch komen. Misschien eerst nadenken voordat je iets of iemand afzeikt.
Net zoals één ieder die er nog even overheen wenst te gaan.
Ik kom op voor TS. Doel opzich bereikt, want nu heb ik jullie aandacht gekregen.

Maar betwijfel helaas of 't kwartje is gevallen. Soms nogal verspilde moeite, dus laat het verder maar weer los.
Er zijn veel betere zaken om je mee bezig te houden.

EdK

Forumguru
Maar betwijfel helaas of 't kwartje is gevallen.

Die zal niet meer vallen sinds we in de eurotijd zitten.........

Er zijn veel betere zaken om je mee bezig te houden.
Dat zal je toko
Leenders Autotechniek dan wel wezen......

Maar goed als je je zo aangevallen voelt over je toko, neem dan de kans en vertel er wat nuttigs over ipv dat je zogenaamd opkomt voor Vurige Ben...

Rosinfield

† In Memoriam
Sand3r: ik vind het allemaal wel best. Los van de inhoudelijke kant denk ik alleen oprecht dat je er goed aan zou doen eens even stil te staan bij de toon van je reacties. Die is hier gelukkig zeer zeldzaam en daarom loopt het zelden uit de hand. Die toon nodigt daar wel toe uit en mocht je iemand treffen die uit hetzelfde zure vaatje tapt, dan zijn de rapen gaar. Zo praat je irl toch ook niet met anderen, mag ik hopen?

Okki

Donateur
Niet om te z@#ken, maar op de fb pagina van Leenders zie je fotos van de tuning. Auto en screenshot van laptop met gegevens van bijbehorende auto.
Wel vreemd, bij de Skoda 1.2 tsi staan de gegevens van een Golf VII 1.4 tsi

FB_IMG_1483141356650.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

IBV

Senior Member
Ach jongelui, allemaal wat kalmer aan asjeblieft. Laten we de laatste uren van 2016 een beetje prettig doorbrengen. 140 pk en 235 Nm zijn echt wel genoeg voor een simpele 1.2 tsi Rapid :sterretjes::sterretjes:

Bovenaan Onderaan