Auto hoes voor O2

CPM

Lid
Beste mede-Skoda rijders,

ik ben opzoek naar een hoes voor mijn Octavia Combi. Op vakantie komt het namelijk regelmatig voor dat je onder bomen staat waar hars uit lekt. En aangezien mijn O2 dit niet heel erg fijn vindt ben ik opzoek naar een goed passende hoes.

Mensen ervaring met autohoezen voor de O2 Combi, en waar heb je de hoes gekocht, en wat zijn de afmetingen.

Alvast bedankt voor deze info.

darkprojectx

Forumguru
Wel even aan denken om de hoes voor je naar huis gaat schoon te maken, anders kriijg je hem nooit meer uitgevouwen door de hars.
En natuurlijk na het schoonmaken goed laten drogen, anders krijg je ongezonde schimmels erin. En dat willen we natuurlijk niet.

hemi24

Forumguru
één tip: zorg dat 'ie goed past en dat hij niet kan gaan schuren als het iets harder gaat waaien!

Heb een paar jaar terug bij de VW-dealer op maandag een bejaarde man terug zien komen met een nieuwe Polo die nog geen week oud was: hij wou er zuinig op zijn en had een hoes gekocht voor over de auto; in het weekeinde had het hard gewaaid en de hoes had op bepaalde plekken tot het blanke metaal de lak van de auto geschuurd..!

Zorgen dat de auto goed in de was zit en een spuitbusje reiniger mee voor de ergste plekken/insecten/vogelpoep/etc...
En anders zijn er ook in het buitenland wel wasstraten!

turboturbo

Forumguru
^^ Poeh, he! Je wilt niet van de regen in de drup raken, zeg. Is het dan niet handiger om zoveel mogelijk een plekje te zoeken waar dat niet gebeurt? En/of het eerstvolgende tankstation even met wat water (en evt. wat zeep) de vlekken meteen schoon te maken? Of gaat dat niet zo makkelijk?

CPM

Lid
Je hebt hoezen met een katoenen binnenkant welke dus minder schuren.

Qua poetsmiddelen heb ik genoeg, klei, sealers, glaze, diverse waxen, detailsprays en meer van die meuk. En met zeep op je lak....nee dank u.

Maar ik zoek mensen die ervaring hebben met een hoes voor een O2 Combi. Autostyle heeft ze ook.

En de wagen poetsen op vakantie? :uitlachen: Neeee, vakantie is niet bedoeld voor die dingen. :winkie:

Bovenaan Onderaan