Auto Romviel viert jubileum

MarcoO2

Forumguru
Auto Romviel viert jubileum

30 juni 2010
HILLEGOM - Auto Romviel viert op 1 juli het 12,5-jarig bestaan. Op 1 januari 1998 startte de zaak in de Raadhuisstraat. 'De tijd vliegt voorbij', meent Philip Romviel. De locatie van zijn bedrijf is klein, maar zeer goed gelegen in het centrum van het dorp. Uitbreiden is weliswaar geen optie, maar de klanten waarderen de plek dicht bij de Hoofdstraat.




'We zijn hier begonnen met het dealerschap van Seat. Maar ik wilde liever eigen baas zijn en ben daarmee gestopt', laat Romviel weten. 'Ons bedrijf is nu Seat en Skoda Volkswagen specialist. Qua techniek zijn dat namelijk identieke auto's. We werken hier met een leuk, goed op elkaar ingespeeld team. Drie hoog gecertificeerde monteurs en een dame op kantoor. Ze zijn hier allemaal al zo lang het bedrijf bestaat.' Auto Romviel heeft verder een trouw en constant klantenbestand.

Veel dealerbedrijven zijn heel wat groter, hebben fraaie showrooms en liggen verder weg van het dorp. Maar juist de persoonlijke aandacht en het directe contact bij dit bedrijf wordt door de clientèle gewaardeerd. 'Dat persoonlijke contact werpt zijn vruchten af', meent Romviel. 'De klanten zijn geen nummer bij ons, maar worden aangesproken bij hun naam.' Plannen voor de toekomst zijn er niet direct. 'Uitbreiding op deze locatie behoort niet tot de mogelijkheden. Maar het bevalt hier zo goed, dat dat ook niet nodig is.' Op de oude voet doorgaan, kwaliteit leveren, daar komt het voor Romviel op aan. Het afgelopen jaar zijn er meer auto's ter reparatie aangeboden. Het is duidelijk, dat de aanschaf van een nieuwe wagen in verband met de moeilijke tijden wel eens een jaartje wordt uitgesteld. 'We laten hier zien, wat vervangen is en zijn transparant over alles, dat in de werkplaats gebeurt. Betrouwbaarheid is nog altijd de beste aanbeveling voor een bedrijf.'

Het jubileum zal voor de vaste klanten zeker niet ongemerkt voorbijgaan. In de tweede helft van het jaar worden ze geïnformeerd over de jubileumactiviteiten van hun autobedrijf. 'Goed werk is voor ons gewoon. Als je geen broddelwerk levert, komen steeds meer klanten via mond-op-mondreclame naar je toe.'

bron
 
Bovenaan Onderaan