Autobedrijf Boks Apeldoorn

Okki

Donateur
Omdat de auto van mijn vrouw al 16 jaar is, kijk ik geregeld voor iets anders. Dinsdag dé auto gezien die precies voldeed aan de gewenste specificaties (merk, model, motor, uitvoering, kleur, bouwjaar, kilometers, prijs e.d.). Mijn vrouw was laaiend enthousiast over deze auto.

Mailtje gestuurd met verzoek om extra informatie. Woensdag keurige mail terug; van wie de auto was, waarom die was ingeruild, kopie-tjes van onderhoudsboekje erbij. Tevens een inruilprijs indicatie ontvangen voor de huidige auto.

Later die dag mailtje gestuurd dat we vrijdagochtend langs willen komen voor een proefrit en of we de auto eventueel direct kunnen meenemen. Dordrecht - Apeldoorn is toch niet naast de deur. Voor de zekerheid ook via hun website nog een verzoek tot proefrit ingediend.

's-Avonds een mailtje terug, ze hebben me geprobeerd te bellen maar geen gehoor (GSM zat nog in de jaszak, niet gehoord). Ze zouden donderdag ochtend contact opnemen. Direct teruggebeld; verkoper was net naar huis (was al bijna 21.00 uur)

Nog even bij de Autoweek Dealer Reviews gekeken, niets dan lof over deze garage.

Donderdag om ca. 10.30 maar zelf even gebeld. Verkoper was in gesprek met klanten maar hij zal terugbellen. Om 13.30 belt hij terug met de mededeling: een collega heeft de auto net verkocht, hij wist niet dat ik er mee bezig was!

De auto bleek ook al direct te zijn meegenomen, dus terugdraaien kon niet meer.

Ongelofelijk dat ze zo kunnen werken. Een briefje in een dossier, op het kentekenbewijs of bij de sleutel (of in de computer) en dit had voorkomen kunnen worden.

Erg slordig dus en dikke pech voor mij (of beter gezegd voor mijn vrouw) :407:

Gelukkig hebben we de foto's nog....

Bijlagen

• media1.jpg
    media1.jpg
    29 KB · Weergaven: 24
  • media2.jpg
    media2.jpg
    31 KB · Weergaven: 14

Okki

Donateur
Ik denk ook absoluut niet aan kwade opzet. Ach, de Sunny van 16 jaar rijdt nog best hoor :xyxthumbs:

Fabia

† In Memoriam
Misschien kunnen ze het goedmaken met een ander model voor een aantrekkelijke prijs?

EdK

Forumguru
Ik denk ook absoluut niet aan kwade opzet. Ach, de Sunny van 16 jaar rijdt nog best hoor :xyxthumbs:

Tja maar een auto in zijn pubertijd !!?? Vaak een moeilijke tijd !!
Maar over een jaartje is hij er wel weer uit en luisterd hij weer volledig naar je en kan het als boodschappenwagentje nog jaren mee !!

slap gelul ?? inderdaad !!! :489:

Bovenaan Onderaan