ralma
Lid
Ik ben een gepensioneerd chauffeur, ben ondertussen aan mij 3e Skoda toe, allemaal Fabia combi's.
Na vele jaren en heel veel versnellingen, nog voor de tijd dat trucks mat automaten uitgerust werden ben ik nu blij met mijn DSG.
Momenteel heb ik een Fabia combi 1.2 business model 2017 met 110 pk en dsg welke ik heb laten chippen i.v.m. het turbo gat.
De auto, net als de vorige bevalt prima, comfortabel met voldoende ruimte en een mooi formaat zowel binnen als buiten de bebouwde kom, alleen jammer dat je weinig hulp krijgt van de "klantenservice", problemen met je navigatie en mijn connect systeem worden gewoon niet beantwoord terwijl het verder een groot concern is wat beter voor zijn klanten zou moeten werken.
Toch als oude rot gewend aan minimaal 2.0 liter en liever nog meer zonder airco en andere luxe dingetjes ben ik nu erg tevreden met veel van de huidige speeltjes, als ik tenminste uit kan vinden hoe ze werken.
Wie had toen ooit gedacht, 1.2 110 pk en gemiddeld verbruik 1 op 18.7!!!
Na vele jaren en heel veel versnellingen, nog voor de tijd dat trucks mat automaten uitgerust werden ben ik nu blij met mijn DSG.
Momenteel heb ik een Fabia combi 1.2 business model 2017 met 110 pk en dsg welke ik heb laten chippen i.v.m. het turbo gat.
De auto, net als de vorige bevalt prima, comfortabel met voldoende ruimte en een mooi formaat zowel binnen als buiten de bebouwde kom, alleen jammer dat je weinig hulp krijgt van de "klantenservice", problemen met je navigatie en mijn connect systeem worden gewoon niet beantwoord terwijl het verder een groot concern is wat beter voor zijn klanten zou moeten werken.
Toch als oude rot gewend aan minimaal 2.0 liter en liever nog meer zonder airco en andere luxe dingetjes ben ik nu erg tevreden met veel van de huidige speeltjes, als ik tenminste uit kan vinden hoe ze werken.
Wie had toen ooit gedacht, 1.2 110 pk en gemiddeld verbruik 1 op 18.7!!!