automatich inklapbae spiegels reageren niet meer op afsluiten via afstandsbediening

Het onderwerp zegt het al. Nu 15K tevreden kilometers verder met mijn SuperB II . Normaal bij het afsluiten hou ik mijn afstandbediening ingedrukt en dan klappen de spiegels automatisch in. Dat werkt nu niet meer. Wel als ik dat handmatig in de auto doe via de spiegelbediening. Heeft iemand dezelfde ervaring? of moet ik iets bij instellingen wijzigen?

Heb ik zelf ook al een paar keer gehad. Wat bij mij toen hielp is alle ramen volledig open doen en daarna weer dicht. Vervolgens moeten de spiegels weer werken. Trukje had ik hier ergens op het forum gelezen.

Dat is snel! Tnx ik ga het strax proberen. keep u posted of het werkt. (laten we onze taal clean houden;))

Jasper02

Banned
Dat werkt zeker. Heb het nu al 2x gehad met 9k op de teller. Ff raampjes met de handbediening op en neer en hoppa het werkt weer. Is een soort reset.

willemk

Senior Member
Hallo, ik heb het zelf ook gehad in de garantieperiode. Je Bodycontrol module (BCM) is naar de rapen. Heb je nog garantie dan even naar de dealer.

grt,

Willemk

CDK

Forumguru
Het onderwerp zegt het al. Nu 15K tevreden kilometers verder met mijn SuperB II . Normaal bij het afsluiten hou ik mijn afstandbediening ingedrukt en dan klappen de spiegels automatisch in. Dat werkt nu niet meer. Wel als ik dat handmatig in de auto doe via de spiegelbediening. Heeft iemand dezelfde ervaring? of moet ik iets bij instellingen wijzigen?

ik had dat idd ook met mijn oude S2 nog een paar keertjes lang drukken was bij mij de oplossing, de ene keer was dat wel nodig en de andere keer niet..... succes!

Skodasuperb2011

Actief lid
Inderdaad de ramen ff helemaal naar beneden en dan weer omhoog daarna werken ze weer. Ik heb het 20.000km terug
een keer gehad daarna was het meteen verholpen, is niet meer voorgekomen.

Bedankt Jarno, inderdaad, even alle ramen naar beneden en ze werken weer! Weer een karaktertrekje van deze walvis ontdekt!

Giant

Forumguru
Ik heb dit nu (80.000 Km op de klok) ook al een paar keer gehad. Vorige week weer en inderdaad, ook deze keer was de oplossing om alle ramen helemaal te openen en weer te sluiten. Ik blijf het vreemd vinden dat men dit blijkbaar als normaal beschouwt

Bovenaan Onderaan