Automatisch portier sluiten

Rallye

Forumguru
De opvatting van Skoda bij Kessy is inderdaad lang geweest dat je de handgreep moet aanraken voor je wegloopt. Niet zoals Renault bijvoorbeeld, waar het weglopen voor vergrendelen zorgt. Pas het laatste jaar of zo kun je dat laatste ook bij sommige Skoda’s instellen.

hemi24

Forumguru
Helaas, dan moet je toch (terug) naar het merk met het wybertje, óf jezelf aanwennen even je vinger over het de uitsparing op de deurgreep te laten glijden...

hemi24

Forumguru
Ach die Mazda zal ook wel iets niet gehad hebben, wat de Skoda wel heeft...
Voor nu misschien even wennen, maar er zijn zaken waar moeilijker overheen te komen is, lijkt mij? ;)

Antera

Donateur
Kan je coderen dat bij sluiten van de bestuurdersdeur de auto op slot gaat. Let wel je spiegels klappen dan niet in. Tevens is het niet handig want dan moet iedereen echt uit de auto zijn en de deuren gesloten hebben alvorens je de bestuurdersdeur dicht gooit anders zijn die deuren niet op slot

Wullum

Actief lid
In OBD11 is dit een optie die je kunt coderen met een app: "Auto Lock upon Exit".
Staat standaard uit.
Is volgens mij niet eens per sé een KESSY functie, ik meen me te herinneren dat ik dit op mijn O3FL van 2018 zonder KESSY ook heb kunnen activeren.

Bovenaan Onderaan