Automatische raam open/dicht en andere electrische opties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Sinds 1 maand ben ik de gelukige bezitter van een Citigo Elegance.

Ondanks vele extra's miste ik toch een paar dingen:
1. fatsoenlijk geluid (echt niet te pruimen met 2 standaard kartonnen speakertjes)
2. automatische open/dicht van de ramen (en ook sluiten via de AB); dit heet ook wel comfortsluiting

De dealer kon me niet helpen.
Na veel zoeken terecht gekomen bij hendriks electrical solutions
Deze gast (Henk) heeft zelf een one-touch moduletje gebouwd voor de citigo/mii/up, en kan die er voor je in monteren (als je wilt aan beide kanten).
Tegelijkertijd heeft Henk m'n audio ge-upgrade met een focal composet en subwoofer.
De tweetertjes zijn heel netjes ingebouwd zonder de originele A-stijl te wijzigen (foto is van een ander forum gejat).

IMG_0110.JPG

En dat alles tegen een heel scherp prijsje !

Ik ben helemaal blij. M'n ramen (en ook open dakkie) kan ik nu sluiten met de AB, en het geluid is helemaal top !
Overigens kan Henk ook nog andere opties voor je regelen (zoals lichtsensor, led verlichting (ook in de koffer), etcetera).

Kortom -> Als je nog wat op electrisch gebied wil pimpen aan je auto, dan is dit het adres !

Laatst bewerkt door een moderator:
Absoluut niet :D

Ad woont in Hilversum, Henk in Beek-en-Donk (bij Eindhoven). Daar zit ruim 100 km tussen.

Ik ben gewoon heel blij met de goede service, en wil anderen de lange zoektocht besparen die ik op fora gemaakt heb voor ik dit vond.

Altos

Banned
desalniettemin lijkt me dit twee fijne optie's voor de liefhebber.
Zijn er ook prijzen die bekend gemaakt mogen worden?

Ik heb 57,50 betaald voor een one-touch module (inclusief inbouw). 2 deuren is dubbele prijs.
Als je meerdere opties wilt laten inbouwen, moet je even direct contact opnemen om een prijsje af te spreken.
Wellicht kan je een "quantumkorting" krijgen.:)

Ik heb tevens in dezelfde sessie de speakers laten inbouwen. Dat gaat in een moeite mee !

VWim

Forumguru
57,50? De website wijkt wel behoorlijk af:
http://www.hendrikselectricalsolutions.nl/webshop.php?view=productPage&product=408&category=31
Met deze modules kunt u uw "eenvoudige" raambediening van uw auto luxer maken.

Enkele auto's waarvoor deze modules geschikt zijn:
* Citroën C1
* Toyota Aygo
* Peugeot 107
* VW Up!
* Seat Mii
* Skoda Citygo

En zo alle auto's waarbij de raam beweegt zodra je de schakelaar ingedrukt blijft houden, en stopt wanneer je de schakelaar los laat.

De functies van deze modules op een rij:
* Met een korte druk op de knop gaan de ramen volledig omlaag of omhoog.
* De raam is tussentijds stop te zetten met nog een korte druk op de knop.
* Klembeveiliging inbegrepen wanneer er iets tussen de raam zit.
* Bij het op slot doen van de auto sluiten de ramen automatisch.
* Nooit meer het knopje van de raambediening ingedrukt houden.

Zelf geen mogelijkheid om in te bouwen? Wij bouwen deze module voor een scherpe prijs voor u in!
Vraag naar de mogelijkheden en de kosten via info@hendrikselectricalsolutions.nl
Prijs € 81.75

Ik vind het erg spijtig dat mensen in dit forum mijn integriteit in twijfel trekken.

Ik heb geen enkele relatie (noch zakelijk, noch prive) met dit bedrijf en ben op geen enkele manier er toe aangezet om reclame te maken. Ik doe dit geheel uit eigen initiatief omdat ik erg content was met de service, de prijs en het produkt op geen enkele andere plek kon vinden.

Ik zal me even voorstellen:
Mijn naam weten jullie al, ik heb niks te verbergen.
Ik woon in Hilversum, heb 1 maand geleden een nieuwe Citigo Elegance gekocht voor forensen naar Amsterdam.
Verder heb ik 2 linkerhanden wat betreft knutselen aan een auto, dus ben voor alles afhankelijk van anderen.
Mijn portemonnee is eindig, dus ik heb geen zin om een vermogen uit te geven voor wat extra luxe.

Superblij met m'n aanwinst, en zeker met die extra toevoegingen !

Een foto van de auto (druilerig weer) en de audio upgrade.

DSC01274-2.JPG
DSC01275-2.JPG DSC01277-2.JPG

De subwoofer past precies onder de passagiersstoel (helemaal naar achteren geschoven om 'm zichtbaar te maken).
Als de passagiersstoel naar voren staat, zie je er niks van, maar je hoort 't des te beter :D

De speakers in de voorportieren zie je natuurlijk niet, net zoals de ingebouwde one-touch module.

Dit is natuurlijk geen audio-upgrade voor de echte professionals, maar toch al 1000 keer beter dan de fabrieks-speakertjes.

Laatst bewerkt:
Wel een knap speaker setje, de woofer ook apart instelbaar zie ik.
Welke radio zit er in ?
Heb je ook het type nr van die subwoofer:D?
I s ie actief of passief?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan