Autoweek: Instapmodel O3 nader Autoweek

Canon-Eye

Forumguru
Maar de definitie van "noodzakelijk" verschilt van persoon tot persoon - dat kun je dus alleen voor jezelf bepalen en niet voor een ander...

oco1979

Forumguru
Maar de definitie van "noodzakelijk" verschilt van persoon tot persoon - dat kun je dus alleen voor jezelf bepalen en niet voor een ander...

Das waar.
Sommige zien het als extra luxe andere als een noodzaak.

Bekijk het eerder als je wagen zoek budget/vriendelijk.

Met de tegenwoordige "luxe" extra sensoren is het meer dat de wagen met jou rijd of omgekeerd.

Alles is gemakkelijk en extra's is leuk maar deze wennen zo rap dat je bij de volgende wagen dat ook nog wil.

Canon-Eye

Forumguru
Maar t ziet er dan ook niet uit, zo'n budget ding.
't Is maar net wat je belangrijk(er) vindt...
In elk geval zie ik geen reden om neerbuigend te doen over keuzes die een ander maakt, los van de vraag of ik het zelf heel anders zou doen.

Japanese Power

Donateur
Maar t ziet er dan ook niet uit, zo'n budget ding.
Je hebt mensen die 10 jaar krom liggen om zo’n budget ding te kunnen kopen, en daar reuze blij mee zijn.

Je hebt ook mensen die elke 3 jaar een nieuwe Ambition of een Style kopen, incl. een hele riedel aan opties en een 2e set lichtmetaal voor de winterbanden.

Ik heb op bepaalde manier meer respect voor de budget koper dan voor de koper met wat meer financiële middelen.

Just my 50 cents...

• Leuk
Waarderingen: EdK

Rofffel

Forumguru
Excuus...
Ik vind het er niet uit zien.
Kan je beter een tweedehandse kopen met weinig km's en een betere uitrustig....in mijn ogen.
Dat heb ik dan ook gedaan en ja ook ik heb er hard voor moeten werken.

Japanese Power

Donateur
...en ja ook ik heb er hard voor moeten werken.
Ik zeg ook niet dat jij er ook niet hard voor werkt maar je zult meer verdienen. Ik ben zelf ook van het principe liever een complete tweedehands maar er zijn nu eenmaal mensen die graag elke 10 jaar een nieuwe auto kopen en er dan ook echt 10 jaar voor sparen. Ieder z’n ding.

Huibdos

Senior Member
Duidelijk een lokkertje: een 1 l met als optie een trekhaak??
1.5 l motor, vrij te kiezen DSG, goede audio, lichtmetaal, metallic lak, ACC, etc.
Dus inderdaad even wachten tot deze tweedehands wordt aangeboden.
En ligt het aan mij of wordt de look steeds meer oostblok?

Bovenaan Onderaan