Autoweek: Octavia II facelift

Mijn favoriete Skoda Octavia II is...

• Origineel

Stemmen: 16 39,0%
  • Facelift

Stemmen: 25 61,0%

• Totaal aantal stemmers
    41

hemi24

Forumguru
Heb ze beide gereden, maar kan eigenlijk niet kiezen...

Technisch gezien was de versie voor de facelift beter als je het mij vraagt...
Om te zien vond ik het originele front stoerder, maar de achterkant scoorde bij de facelift beter...

0ri0n88

Forumguru
Persoonlijk vind ik het facelift model wel wat mooier simpelweg iets luxere uitstraling, pre facelift heeft naar mijn mening een iets gedateerde look (niet dat het erg is)
allemaal een kwestie van smaak denk ik zo en hoe objectief ben ik als facelift bezitter :D

Laatst bewerkt:

floyd2

Forumguru
Ik had de oude(2006) en heb nu de nieuwe(2010) en het enige waar ik me aan stoor is dat mijn Columbus van 2500€ slechter klinkt dan mijn stream van een paar honderd euro.
Verder is het voornamelijk cosmetisch.
O ja,de boordcomputer is iets uitgebreider:)

(edit, AFS mag ik echt niet vergeten, dat zou ik altijd al gehad moeten hebben!!)

Laatst bewerkt:
E

Ex-lid 2926

Ik heb zo'n fantastische pre-facelift O2 1.9 TDI. Bouwjaar 2009, dus één van de laatsten.
Heb 'm als jong gebruikte in januari 2010 gekocht en bewust gekozen voor deze uitvoering. Ik vond destijds de koplampen van de facelift versie te "koreaans". De achterbumper van de facelift vind in ik wel mooier, maar dat weegt niet op tegen het in mijn ogen veel mooiere totaalplaatje van de pre-facelift.

Altos

Banned
Pre facelift oogt strakker vind ik, de gevleugelde koplampen hebben me altijd tegengestaan.
Beide versies rijden super vind ik.

Bovenaan Onderaan