Autoweek tevredenheidtrofee

EdK

Forumguru
Bij auto week komen ze nog wat tevredenheids meldingen mbt de Roomster te kort !!

Zie onderstaande tekst, dus Roomster rijders ff invullen in de rust van Nederland Italie !!

TEVREDENHEIDS TROFEE 2008
Na ruim een maand onderweg zitten we inmiddels op bijna 9.000 inzendingen. Al 85 modellen hebben de ondergrens voor het minimum aantal inzendingen gehaald. Een aantal auto’s zit er dicht tegen aan, maar kunnen we de nodige ervaringen goed gebruiken. Van de volgende modellen komen we nog inzendingen te kort:

6c0ad162d2f0caab8181ec65144d8bdd.jpg
Chevrolet Captiva
Chrysler 300C
Citroën C3
Daihatsu Cuore
Ford Ka
79b96624bb34648d5bdedcd6e17d277a.jpg
Ford Galaxy
Land Rover Freelander
Mercedes-Benz A-klasse
Mercedes-Benz B-klasse
Mitsubishi Grandis
6f7322db8c5760317be4d3a42ee70ac6.jpg
Mitsubishi Outlander
Renault Modus
Saab 9-5
Skoda Roomster
Smart Fortwo
5a910a54414a7c54bd091a1a24b0871a.jpg

Volkswagen Eos
Volkswagen Fox
Volvo S80

Bent u berijder van één van bovenstaande modellen van bouwjaar 2006 of 2007, doe dan zeker mee. Andere auto’s zijn uiteraard ook van harte welkom. Hoe meer inzendingen, hoe serieuzer de autobranche het onderzoek neemt.

Hetzer

Forumguru
flauw zeg, zou jammer zijn als er door te weinig inzendingen de Roomster niet mee kan doen..

Roel

Lid
Het gaat ook niet goed met de verkopen: totaal 1390 en maar 143 dit jaar. Zelfs de 911 verkoopt nog beter (147 tot nu toe in 2008).

Maak de Roomster natuurlijk wel exclusief ;)

Hetzer

Forumguru
Maak de Roomster natuurlijk wel exclusief ;)

Precies, mijn vrouw en ik gaan er ook opletten, als we in de Roomster rijden, je ziet echt heel veel mensen in voorbij komende auto's(met name de overige Skoda's) even omkijken naar onze Roomster, best grappig, dat zal je in ieder geval niet overkomen in een standaard zwarte Golf

Fabia

† In Memoriam
Bij mij in de straat staat een hele mooie zwarte Roomster. Gekocht bij Van Loon in Gouda waar ik mijn auto van dan heb. Vind dat wel frappant want je ziet eigenlijk alleen maar Skoda's van Rijnwoud rondrijden hier in Rotterdam en omgeving.

kcj

Actief lid
Ook ingevuld voor onze Roomster.
Ik ken het blad niet, maar ze aanvaarden blijkbaar ook belgische kentekens :)

Koen

Fabia

† In Memoriam
Het heeft gewerkt:

Al bijna 10.000 autobezitters hebben hun auto beoordeeld. In totaal 92 modellen hebben de ondergrens voor het minimum aantal inzendingen gehaald. Een aantal auto’s zit er dicht tegen aan. Van de volgende modellen komen we een paar inzendingen te kort:

Audi Q7
Chevrolet Captiva
Chrysler 300C
Citroën C3
Daihatsu Cuore
Ford Ka
Ford Galaxy
Hyundai Getz
Mercedes-Benz A-klasse
Mitsubishi Grandis
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Outlander
Nissan X-Trail
Smart Fortwo
Volkswagen Eos
Volvo S80

Bent u berijder van één van bovenstaande modellen van bouwjaar 2006 of 2007, doe dan zeker mee. Andere auto’s zijn uiteraard ook van harte welkom. Hoe meer inzendingen, hoe serieuzer de autobranche het onderzoek neemt.

EdK

Forumguru
Al bijna 10.000 autobezitters hebben hun auto beoordeeld. In totaal 92 modellen hebben de ondergrens voor het minimum aantal inzendingen gehaald. Een aantal auto’s zit er dicht tegen aan. Van de volgende modellen komen we een paar inzendingen te kort:

bcf5564d0f3cc9b0eb021eaa2f88b84d.jpg
Audi Q7
Chevrolet Captiva
Chrysler 300C
Citroën C3
Daihatsu Cuore
8cfca018cff7e67d1f580cfde473b49b.jpg
Ford Ka
Ford Galaxy
Hyundai Getz
Mercedes-Benz A-klasse
Mitsubishi Grandis
a0b81d09605a00440bc2778bdb0e0ba8.jpg

Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Outlander
Nissan X-Trail
Smart Fortwo
Volkswagen Eos
Volvo S80

Ja Ja fabia, maar nu weer met foto's erbij !! ( lol :yeah: lol )

Bovenaan Onderaan