aux-aansluiting in jumbo box

banane

Nieuw lid
heb mij laatst een mp3 speler gekocht maar als ik het aansluit op de aux speelt de radio/cd verder,weet iemand welk soort MP3 speler je kan aansluiten op aux of kan elk soort mp3 er op aangesloten worden, bij dealer zeggen ze dat er maar een paar mp3 spelers zijn waarmee dat kan, maar geloof hem niet zo
crazy.gif

Moet werken met eenders welke bron zoals mp3, pda, etc..
Ik sluit er af en toe mijn PSP op aan voor een rondje F1 2006. dan zie je toevallige voorbijgangers pas raar kijken
laugh.gif

banane

Nieuw lid
Kan ik geloven dat ze raar kijken :verward ik heb radio stream zitten , is die aux dan niet aangesloten op radio :

vdijk

Lid
bij de BE zit er standaard een extra aansluiting in de jumbo box. Dit is een extra handeling die in de fabriek gedaan moet worden (is mij verteld door de dealer)

normaal is er geen draad getrokken van de jumbo box naar de radio

banane

Nieuw lid
ok zinno en vdijk bedankt ga het morgen eens bij dealer vertellen, zal weer raar staan opkijken, het is nen pipo , weet nieveel als ik hem iets vraag

Rallye

Forumguru
Alle MP3-Streams, dus modeljaar 2007, hebben volgens mij de aux in de armsteun. Daar kun je alle MP3-spelers op aansluiten. Je hebt alleen een kabeltje nodig met aan beide zijden een 3,5 mm jack (zoals http://www.acesdirect.nl/redir.php3?c_id=138&pg=productspecificatie&prodid=145614 , €4,95 bij Media Markt). De ene kant van de kabel gaat in de aux, de andere kant in de koptelefoonaansluiting van de MP3-speler. Vervolgens druk je een aantal malen op de CD-knop tot het scherm "AUX" zegt. Je kunt kiezen voor 3 versterkingsniveau's.

Ik heb gisteren, via de Nokia AD-46 Audio Adapter en het Belkin kabeltje, mijn Nokia 6230 MP3-telefoon erop aangesloten.
Volgens mij is je dealer in de war met de USB-aansluitingen die je op de VW Golf kun bestellen via VW Individual.

banane

Nieuw lid
dealer is debersaques in destelbergen en rallye bij is het een radio stream ik kan bij cd knop enkel maar naar cd en lader gaan meer krijg ik niet op scherm

Huff

Lid
Je moet in het menu van je Stream je AUX ingang ook nog ergens actief zetten, lees de handleiding er maar eens op na.

banane

Nieuw lid
heb boekje al volledig gelezen , AUX staat aan , er zal wel geen verbinding liggen tussen aux en radio

japiejo5

Actief lid
Je hebt ALLEEN een aux aansluiting bij een STREAM welke AFFABRIEK is geplaatst,....dus niet standaard bij een BE,..alleen als de radio AFFABRIEK is!

Wat wordt er toch een hoop onzin verteld door dealers,...en daarbij,..we moeten waarschijnlijk beter luisteren!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

Je hebt ALLEEN een aux aansluiting bij een STREAM welke AFFABRIEK is geplaatst,....dus niet standaard bij een BE,..alleen als de radio AFFABRIEK is!

Wat wordt er toch een hoop onzin verteld door dealers,...en daarbij,..we moeten waarschijnlijk beter luisteren!

[/ QUOTE ]

En als aanvulling... Als je een 2007 model hebt met af-fabriek Stream... Dan zit daar de MP3 functie al bij in en heb je die aansluiting in de jumobbox dus helemaal niet nodig..

niet af fabriek, wat japiejo5 al zei: geen standaard aansluiting op aux uitgang in jumbobox

en geen mp3 functie op je Stream...

Had je hem beter af fabriek kunnen bestellen. Voor die paar euris extra heb je een hoop meer...

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

[/ QUOTE ]

De vragensteller heeft geen Business edition; de vraag gaat over de Aux in de jumbobox. Ik kan mij niet voorstellen dat je een Octavia met een achteraf ingebouwde Stream krijgt die wel een aansluiting in de jumbobox heeft, maar geen kabel tussen de jumbobox en de radio.

Ik zal vanavond eens het instructieboekje bekijken.

banane

Nieuw lid
Ik heb deze wagen gekocht als demo wagen en de dealer heeft me verzekerd dat dit in orde was... niet dus.

banane

Nieuw lid
goed nieuws, heb vandaag bij dealer langs geweest en met veel uitleg over wat ik hier allemaal gelezen heb, heeft hij bij mij de radio stream MP3 ingebouwd en werkt mijn MP3-speler op mijn aux aansluiting perfect

waar zit aansluiting dan? aan de zijkant of ergens onderin?
volgens mij heb ik in mijn O2 geen aansluiting.

Bovenaan Onderaan