Aux kabel

deusjevo

Forumguru
Heb een Swing radio in m'n nieuwe O2 met een aux aansluiting onder de armsteun.
Nu vraagt m'n dochtertje of ze daar haar MP3 of 4 speler op in kan pluggen.... :confused:

Tja, en die papa is dan zo'n nerd dat hij dat niet weet... :uitlachen:

Kan ik hiervoor ergens (waar?) een kabeltje scoren en wat kan zij dan met haar MP 3 of 4 speler icm met die Swing?

EdK

Forumguru
ja bij de nerddealer oftewel bij Skoda
En is al een draadje omtrent dit van één van onze vlamingen die een Yeti met Swing heeft

EdK

Forumguru
Aansluitkabel voor MDI [FONT=Skoda Sans,Skoda Sans][FONT=Skoda Sans,Skoda Sans](Mobile Device Interface) (AZO 800 001 voor iPod–MDI; AZO 800 002 voor USB–MDI; AZO 800 003 voor miniUSB–MDI; AZO 800 004 voor 3.5mm jack–MDI) Geen foto: [/FONT][/FONT]Adapter om MDI aan te sluiten [FONT=Skoda Sans,Skoda Sans][FONT=Skoda Sans,Skoda Sans](5L0 051 592)* [/FONT][/FONT]

[FONT=Skoda Sans,Skoda Sans][FONT=Skoda Sans,Skoda Sans]Zie accessoireslijst van yeti, met fotoke erbij http://www.skoda.nl/home/modellen/yeti/yeti/accessoires/0,20456,_D0Lnl,00.html[/FONT][/FONT]
[FONT=Skoda Sans,Skoda Sans][/FONT]
[FONT=Skoda Sans,Skoda Sans]BLZ 11 als ik goed hebt ( adobe blz )
[/FONT]

EdK

Forumguru
Ging er even van uit dat die aux aansluiting aangesloten behoord te worden met de kabelset (MDI) die ik opgaf.
Maar klaarblijkelijk zit er dus een andere aansluiting dan ik dacht.

deusjevo

Forumguru
ja bij de nerddealer oftewel bij Skoda

Ging er even van uit dat die aux aansluiting aangesloten behoord te worden met de kabelset (MDI) die ik opgaf.
Maar klaarblijkelijk zit er dus een andere aansluiting dan ik dacht.
Hopelijk weet die nerddealer wel waarover ik 't heb.... :baby012:
Iedereen dank voor de moeite, ga wel een "male/male 3.5mm Audio Jack Connection plug" ergens halen

Bovenaan Onderaan