hemi24

Forumguru
Dan hebben we het over een Octavia van de 4e generatie neem ik aan?

Misschien handig om je ook even kort voor te stellen in het Meet & Greet gedeelte van dit forum..?

Japanese Power

Donateur
...foto of avatar bij een gebruiker kan toevoegen...
Ik laat het aan de TS. M.i. omdat TS een newbie is vind ik de PF als avatar op het forum het eerste is wat bij me opkomt. Je wilt jezelf toch eerst een gezicht geven voor je jezelf introduceerd toch ;) We’ll see.

Tees

Donateur
Aangezien het in het forumdeel 'Car audio, etc' staat, zou ik dat ie in de auto bedoelt logisch vinden...

Goedenmiddag allen, hartelijk dank voor de reacties, en excuses voor mijn onbeleefdheid om me niet eerst voor te stellen, en mijn onduidelijkheid vwb de vraagstelling. Maar komt denk ik omdat je met zo’n nieuwe auto met zoveel tegelijk bezig bent, en eigenlijk alles direct beantwoord wil hebben wat onduidelijk is.
Maar het gaat idd om een foto/avatar in de octavia 4-e generatie bij een gebruiker. Als ik nu inlog als hoofdgebruiker zie ik wel mijn naam, maar een leeg vak daarboven waar ik veronderstel dat ook een plaatje kan..
De overige zaken als achterlichten aan bij dagrijverlichting, vasthouden van bepaalde setting bij afsluiten, mistlampen voor aan bij thuiskomen (woon vrij donker in de polder). Die komen wel een keer.
Fijne zondag allen
Patrick

Gm heb antwoord van skoda: helaas is niet mogelijk. Excuses.

jammer. Tzt maar eens rustig naar de code kijken als ik tijd heb.

Bovenaan Onderaan