B en C stijl

Over 4 weken wordt mijn nieuwe Octavia Combi geleverd.

Ik laat de B en C stijlen zwart maken.

Wat vinden jullie?

2217000137_2e695685bf_o.jpg

2217794414_ed65e7b21f_o.jpg

Tallguy

Forumguru
Nou..ik vond het eigenlijk juist wel apart dat de O2 niet die middenstijlen zwart heeft, maar in de carroseriekleur.

Maar..ieder het zijne...als je het mooi vindt moet je het gewoon doen, ja toch? :cheer:

Desperado

Forumguru
Ik sluit me bij Kensei aan.
Ik persoonlijk zou het ook zo laten.
Ik zou de B-stijl van de Felicia liever in carroseie kleur hebben als dat zwart wat het nu is.

Fabia

† In Memoriam
Persoonlijk zou ik het niet doen maar smaken verschillen. Bij mijn beige Fabia zijn de B en C stijl in de kleur van de auto en dat staat 'm goed.

LenK

Forumguru
Zo lelijk zijn die zwarte raamstijlen niet. Alleen is het door die ronder onderkanten van de ramen nooit netjes uitvoerbaar bij de Octavia (discussie hierover is al eerder gevoerd).
Met mijn zwarte O2 heb ik er natuurlijk geen last van, want zwart is zwart.
Oja de vorige Volvo S60/V70 heeft ook geen zwarte raamstijlen

Gieliovd

Forumguru
Ik denk dat je het heel moeilijk mooi krijgt. Je hebt altijd zo'n vreemde abrupte eindiging van de ronde boog van de raamstijl als je dit gaat aanpassen.

Besides, de auto is niet lelijk ofzo! Integendeel ;)

Hetzer

Forumguru
Ik vind de zwarte b-c striping juist wel mooi helemaal icm je sunset ramen, het maakt gewoon 1 geheel.
Zelfde effect als bij de Fabia Combi-2 erg mooi!!!!!
Volgens mij is naast het milotec assortiment ook deze zwarte striping te verkrijgen bij de Skoda dealer.

Bijlagen

• 21706_7.jpg
    21706_7.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 51

Gieliovd

Forumguru
Ik vind de zwarte b-c striping juist wel mooi helemaal icm je sunset ramen, het maakt gewoon 1 geheel.
Zelfde effect als bij de Fabia Combi-2 erg mooi!!!!!
Volgens mij is naast het milotec assortiment ook deze zwarte striping te verkrijgen bij de Skoda dealer.
Daar is het harstikke mooi, gezien de F2 beneden haaks stopt met de kozijnen/deurstijlen. Hierbij trek je de lijn mooi dooi.

Bij de O2 wordt het vreemd gezien de raamstijlen rond zijn.

Fabia

† In Memoriam
Ben het helemaal met je eens. Een octavia leent zich daar veel minder voor omdat je het niet zo netjes kan afwerken. Bij de F2 en Roomster begin je al met de zwarte A stijl en krijg je een heel mooi effect. Dan nog Sunset ramen, mooie donkere matte velgen en Tangerine Orange lak.

JanM

Nieuw lid
Ik vind het wel mooi als de B en C stijlen zwart zouden zijn, maar het is een heel moeilijke klus om dat strak te doen.

Bovenaan Onderaan