Bagagenet cassette

Wie heeft een voorbeeld hoe je de bagagenet cassette moet bevestigen op de achterbank. Graag een plaatje of een installatie voorbeeld.

Ik heb twee plaatjes die moet ik op de rug van de bank bevestigen maar weet niet waar. Het meel is een Octavia II station uit 2011

Al vast weer bedankt.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

JPs_OC2

Forumguru
@Monza

Ik wilde ook een Netztrennwand/Bagagenet kopen en monteren in mijn 1Z5 en ben gaan zoeken naar knappe exemplaren en een montagehandleiding/voorbeelden. Naar lang graven heb ik op het Duitse Skoda-Forum een volledige beschrijving met foto's gevonden.

Zie > http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?f=15&t=31978&start=75
'n Zeer uitgebreide beschrijving met o.a. ook een lijst met eventueel extra te bestellen onderdelen (+ onderdeelnummers) in het geval er iets ontbreekt. Alles is uiteraard wel in Duits beschreven.
Ik hoop je hier wat aan hebt.

Moet wel zeggen dat ik na het lezen van de beschrijving het idee van een Bagagenet heb laten varen en voor een Bagagerek heb gekozen. Weliswaar een iets minder "elegante" oplossing dan een Bagagenet maar vele malen gemakkelijker te plaatsen en ook te verwijderen. Je mist dan wel de verplaatsbaarheid van het net naar achter de voorstoelen maar mis ik eerlijk gezegd niet.

Bovenaan Onderaan