Bagagenetje voor O2 HB?

Timothee

Actief lid
Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om langs de dealer te gaan of te bellen, maar wellicht dat een van jullie me kan vertellen of Skoda originele bagagenetjes levert voor in de O2 Hatchback. In de vloer van de kofferbak zitten van die mooie haakjes en het lijkt me handig om daar een net aan vast te maken zodat alles blijft liggen.

Als Skoda zoiets levert en het niet veel duurder is dan een universeel netje, dan wil ik daar eens voor gaan kijken.

Iemand een idee?

smg

Lid
Zo'n netje is bij mij standaard meegeleverd. Ben benieuwd of ik 'm voor het einde van de looptijd uit de verpakking haal.

Timothee

Actief lid
Oh? Standaard meegeleverd? Bij een hatchback of heb je een combi? Als jij ook een hatchback hebt, vraag ik mij af waarom er zoveel verschil zit in wat je er wel en niet standaard bij krijgt bij aflevering.

Als je hem trouwens niet van plan bent te gebruiken, wil ik hem wellicht wel van je overnemen. Dan hoef je hem ook niet meer uit te pakken
smile.gif

VEEJAY

Forumguru
Standaard bij gehad, ik heb een 02 hatchbak. Ondanks dat dealers uitgeknepen zouden worden door de leasemaatschappij heb ik em toch gehad.

VEEJAY

Forumguru
Je krijgt hem alleen als je een sportonderstel neemt...

grin.gif

nee hoor, het is hartstikke handig om alles om zijn plek te houden.

Matra_Murena

Actief lid
Heb ook een netje standaard gehad en gebruik hen continu! Super-handig en alles blijft op zijn plaats, vandaar waarschijnlijk dat ik hem icm sportonderstel gehad heb..
laugh.gif

Mistraller

Senior Member
Ik had hem er ook standaard bij, dacht dat dat voor de elegance zo was. Ik heb geen sportonderstel, wel sportinterieur. (maar wat dat ermee te maken heeft verder??)

Timothee

Actief lid
Ik kan er op skoda.nl niet zo snel wat over vinden, maar als jullie zo'n netje bij een hatchback hebben gekregen kan het enige verschil het uitrustingsniveau zijn. Ik zie bij jullie Elegance staan en ik heb een Ambiente.

renYek

Lid
Bij mij zat ie er ook standaard in en ik gebruik hem regelmatig (wekelijks). Erg handig als je het mij vraagt
smile.gif

Timothee

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SKODACHAUFFEUR</font><hr />

Zit het niet toevallig bij je reserve wiel?
Marcel

[/ QUOTE ]

Euhm...da's een goeie. Daar heb ik nog niet gekeken. Zal ik zo direct even doen want ik kom net terug van de dealer waar ik voor 22 euri een bagagenetje heb besteld! Zat er volgens de dealer inderdaad standaard in wanneer je een Elegance hebt dus dat "mysterie" is "busted"
smile.gif

Sjhonny

Nieuw lid
De netjes worden standaard geleverd bij een elegance uitvoering ongeacht hb of combi.
Bij een ambiente zijn slechts enkele geleverd in nederland
met netje dus alle nieuwe o2s ambiente piesen naast de paal.

Het bagagenetje is ook std geleverd bij mijn elegance...
wellicht zit hem het verschil in het uitrustingsniveau..
bij Elegance wel, bij Ambiente niet...

Als je op de site de uitrustingsniveaus van de modellen vergelijkt, zul je zien dat onder het kopje functionele uitrusting het bagagenetje bij de Combi standaard vanaf de Ambiente is en bij de HB nergens wordt vermeld (m.u.v. de RS!!).
Maar blijkbaar wordt ongeacht de carosserievariant bij Elegance het netje meegeleverd door een aantal dealers... chapeau!!
xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan