bagagescheidingsnet

Hello all,

Ik vroeg mij af of je, achteraf, een los bagagescheidingsnet kan aanschaffen voor een Octavia Combi RS (2006). Kan dit, of moeten er fabrieks-af haken o.i.d. geplaatst worden?
De adviesprijs is 230 euro. Waarom is dit zo duur? en is het het geld waard, of kan ik beter een eigen net erin plaatsen?

Andre

Vacaro

Senior Member
Ik heb dit net als optie genomen bij bestelling van mijn Octavia2.
Om net op de rugleuning te monteren, lijkt mij geen probleem, paar gaatjes boren en bevestigingsrail monteren waarna je net(grote huls waarin net op rol in zit) kunt inschuiven en vastklikken. Enige probleem lijkt mij de ophangpunten in de dakbekleding, weet niet of die in een O2 zonder die optie inzitten,enzo nee of die er later nog in kunnen.
Zal in ieder geval duurder zijn dan als je dit als optie had genomen.
Enige minpunt bij gebruik van dit net is: als je alleen het grootste stuk van de leuning wil neerklappen gaat dit niet met het net bevestigd, vermits net over heel de leuning doorloopt en gemonteerd is op het grootste stuk van de rugleuning.
Als auto nog niet geleverd is kun je het mss nog bestellen als optie, vraag wel of dit geen invloed heeft op de levertijd van je O2.

Bovenaan Onderaan