Rem82sch
Senior Member
Balen zeg maar het heeft toch zo moeten zijn.
2weken terug heb ik met achteruit zetten tegen een paal aangezeten,
En dat in combinatie met PDC.
Ik ben er achter gekomen dat de PDC van geluids volume veranderd als je een paar sec stil staat.
Hoe het gebeurde ik zette de auto achteruit en de PDC deed gewoon ze werk, ik stopte netjes.
Ik zat met de vrouw wat te kletsen en had de auto nog in z'n achteruit staan.
Aangezien dat er op een bord langs de weg iets geschreven stond en het niet goed kon lezen.
Zette ik de auto nog wat achteruit, op dat moment zat ik tegen de paal en de PDC deed weer z'n werk maar het was wel te laat, balen en nog eens balen.
Dus jullie zijn gewaarschuwd!!!
Ik heb het thuis nog eens uitgeprobeerd.
Als ik de auto achteruit zet heb je een zeer goed hoorbaar volume met de welbekende piep.
Als je vervolgens stopt en de auto op dat moment nog in z'n achteruit hebt staan dan wordt het volume zachter,
naar een paar sec. het piep geluid blijft echter wel.
Als je daarna de auto weer aan het rollen brengt, kom het geluidsniveau weer terug met de welbekende piep.
In mijn geval stond ik er al tekort op.
Ik heb de deuk er redelijk uitgehaald, en de vorm weer redelijk hersteld.
Over een paar weken wil ik de auto toch helemaal polijsten dan maar eens kijken wat het eind resultaat is.
Op dit moment laat ik het zo maar even zitten.
Jullie zijn gewaarschuwd !!!
2weken terug heb ik met achteruit zetten tegen een paal aangezeten,
En dat in combinatie met PDC.
Ik ben er achter gekomen dat de PDC van geluids volume veranderd als je een paar sec stil staat.
Hoe het gebeurde ik zette de auto achteruit en de PDC deed gewoon ze werk, ik stopte netjes.
Ik zat met de vrouw wat te kletsen en had de auto nog in z'n achteruit staan.
Aangezien dat er op een bord langs de weg iets geschreven stond en het niet goed kon lezen.
Zette ik de auto nog wat achteruit, op dat moment zat ik tegen de paal en de PDC deed weer z'n werk maar het was wel te laat, balen en nog eens balen.
Dus jullie zijn gewaarschuwd!!!
Ik heb het thuis nog eens uitgeprobeerd.
Als ik de auto achteruit zet heb je een zeer goed hoorbaar volume met de welbekende piep.
Als je vervolgens stopt en de auto op dat moment nog in z'n achteruit hebt staan dan wordt het volume zachter,
naar een paar sec. het piep geluid blijft echter wel.
Als je daarna de auto weer aan het rollen brengt, kom het geluidsniveau weer terug met de welbekende piep.
In mijn geval stond ik er al tekort op.
Ik heb de deuk er redelijk uitgehaald, en de vorm weer redelijk hersteld.
Over een paar weken wil ik de auto toch helemaal polijsten dan maar eens kijken wat het eind resultaat is.
Op dit moment laat ik het zo maar even zitten.
Jullie zijn gewaarschuwd !!!