aang
Lid
Ik had al eens eerder geschreven over stoepranden drama. Ik was nu aan nieuwe achterbanden toe en heb nu banden genomen (lees: gekregen, ik had er niet om gevraagd) met velg beschermers.
Voor het oog niet echt een schoonheid, maar goed, de velg is beter af.
Nu lijkt het wel dat de band daardoor breeder is. Elke -beetje- diepte kuil of hoge drempel moet ik nu ineens bedacht nemen. allerlei aanloop geluiden. Als ik een paar volwassenen meeneem is het helemaal niet te doen en gaat een klein schokje al gepaard met een schuur geluid.
Ik ben niet echt een technicus en ze kunnen mij van alles wijs maken. Maar wat is wijsheid? Andere banden? Laten verhogen, hij is namelijk verlaagt.
Bij de vorige banden had ik overigens geen problemen.
alvast bedank voor het meedenken.
Voor het oog niet echt een schoonheid, maar goed, de velg is beter af.
Nu lijkt het wel dat de band daardoor breeder is. Elke -beetje- diepte kuil of hoge drempel moet ik nu ineens bedacht nemen. allerlei aanloop geluiden. Als ik een paar volwassenen meeneem is het helemaal niet te doen en gaat een klein schokje al gepaard met een schuur geluid.
Ik ben niet echt een technicus en ze kunnen mij van alles wijs maken. Maar wat is wijsheid? Andere banden? Laten verhogen, hij is namelijk verlaagt.
Bij de vorige banden had ik overigens geen problemen.
alvast bedank voor het meedenken.