prodigy
Lid
Vorige week ging ik op de gok bij mijn skoda dealer langs om te kijken of mijn nieuwe O2 er was. Week eerder was namelijk voorspeld dat die bij de volgende vracht zou zitten. In een verlaten hoekje stond er 1 in plastic ingepakt in precies de uitvoering die ik had besteld, zelfs de accesoires, productie week 6 ook net als die van mij. Snel wat foto's gemaakt waaronder 1 van de 16" Vega's. De dealer ivm volle showroom verder geen vragen gesteld en weer naar huis vertrokken. 2 dagen later werd ik gebeld dat ik mijn auto kon halen. Woehoeee.
Tot zover geen vreemd verhaal, maar vanmiddag zag ik toevallig dat mijn auto is uitgerust met Bridgestone Turanza's. Op de foto die ik had staat de auto op Continental's (sportcontact 2). Ik wist dat [SV] een zelde foto had geplaatst dus die ook even gechecked, en ook daar staat de O2 op conti's. Dank voor deze foto
duzzzzz, gebruikt Skoda verschillende bandenleveranciers en heb ik niet mijn O2 op de foto gezet of heeft de dealer ze om een of andere reden gewisseld?
vraag bij optie 1; waarom 2 bandenleveranciers gebruiken voor de zelfde uitvoering
vraag bij optie 2; waarom zijn de conti's vervangen door bridgestone's
Tot zover geen vreemd verhaal, maar vanmiddag zag ik toevallig dat mijn auto is uitgerust met Bridgestone Turanza's. Op de foto die ik had staat de auto op Continental's (sportcontact 2). Ik wist dat [SV] een zelde foto had geplaatst dus die ook even gechecked, en ook daar staat de O2 op conti's. Dank voor deze foto
duzzzzz, gebruikt Skoda verschillende bandenleveranciers en heb ik niet mijn O2 op de foto gezet of heeft de dealer ze om een of andere reden gewisseld?
vraag bij optie 1; waarom 2 bandenleveranciers gebruiken voor de zelfde uitvoering
vraag bij optie 2; waarom zijn de conti's vervangen door bridgestone's