Upate: ben net gebeld door de dealer die contact heeft opgenomen met Dunlop; zij willen alle 4 de banden zien om te beoordelen of het een produktiefout betreft ofdat een te lage bandenspanning de oorzaak is geweest van die scheuren. Nu een afspraak maken om de banden te wisselen, maar ik vrees dat ik nu al de uitslag weet: wij hebben geen schuld! Daaruit volgt dan volgens de dealer dat ikzelf opdraai voor de kosten. Weliswaar kunnen zij mij een set banden leveren met korting, maar dit is toch niet de richting die ik wens in te slaan.
Het betreft Martin Schilder in schagen, vergat ik nog te zeggen.
M.vr.groet,
Aad.
Ook jij klant bij Martin Schilder in Schagen? Ik ook!
Laat je niet een loer draaien hoor. Proberen ze bij mij ook heb ik het idee. Thermostaat is kapot gegaan doordat ze ergens niet bij konden, moest ik het opeens wel betalen. Toen weer alleen het materiaal, en toen stond opeens alles incl. manuren op de nota.
Nota teruggestuurd met de melding dat ik het niet betaal voor ik een juiste nota heb. De reparatie/grote beurt was in ik geloof ik 3 van november 2007. Snelle jongens.
Ik kan het even niet terugvinden, maar jouw auto wieluitlijning klopte toch niet? Daardoor zijn je banden toch overleden? Dan heb jij geen schuld en de dealer wel (garantie) dus krijg jij nieuwe banden!
Gewoon op je strepen staan daar hoor. Ze zijn behoorlijk eigenwijs vind ik daar. Misschien lezen ze wel mee, maar dat doet me weinig.
Nou hier hetzelfde verhaal hoor!
2 maanden geleden werd het bandengeluid me toch iets te gek en ben ik de banden maar eens gaan checken en de achterbanden waren net zaagbladen geworden.
Kilometerstand 16.000
Banden Dunlop SP SportMaxx
Dealer Martin Schilder Schagen
Contact opgenomen met Martin Schilder en een afspraak gemaakt om het probleem te laten bekijken en eventueel oplossen.
De middag van de afspraak de auto weer opgehaald en probleem was keurig verholpen d.m.v. het afvlakken van de banden (had ik zelf als optie meegegeven). Tot zover niets aan de hand.
Ruim een maand later ontvang ik ineens een nota van ruim € 180 voor herstellen van het probleem.
Natuurlijk gelijk in de telefoon geklommen en uiteindelijk hebben ze de helft van de nota voor hun rekening genomen omdat ik ze misschien nog wel eens nodig kan hebben op het gebied van garantie de komende jaren.
Ik ben het er absoluut niet mee eens maar ik heb in dit geval mijn verlies maar genomen.
Ze zijn inderdaad redelijk eigenwijs bij Martin Schilder, soms een goede eigenschap soms een minder goede eigenschap.