Barteke stelt zich voor

Hallo iedereen,

Bart is mijn naam en sinds enkele weken de eigenaar van een Superb II Combi 2.0TDI 140pk Elegance. Ik ben 30 jaar, gescheiden en vader van 2 zoontjes van 5 en 9.

Barteke

corsaar

Senior Member
Hoi Barteke,

Welkom hier flinke jongen die Superb II Combi 2.0TDI, veel paarden.
succes !!

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Bart, welkom hier op het forum.
Veel leesplezier hier.
Wat voor auto heb je hiervoor gehad als inruiler? Opel?

Trucker

Actief lid
hoi bart dat zijn veel pk's bijna het dubbele als mijn toekomstige fabia.
veel plezier hier.

Ah de superb combi , een prachtkar . Heb jij daar ook dat mechanisme op zitten waar je de koffer mee op afstand kunt openen/sluiten ?

Walter

vincefra

Actief lid
Hoi Bart,

welkom op het forum.
Heb zelf in bestelling zelfde wagen in dsg versie met alle denkbare opties.

Veel plezier en hou je niet in ervaringen te delen.

Dank je allemaal voor de reactie's

Wat voor auto heb je hiervoor gehad als inruiler? Opel?
Een Audi A4 Avant 1.9TDI uit 2006.

Heb jij daar ook dat mechanisme op zitten waar je de koffer mee op afstand kunt openen/sluiten ?
Ja de elektrische koffer heb ik genomen als optie. Een optie waar nog budget voor over was want anders zou ik het niet nemen.

Heb zelf in bestelling zelfde wagen in dsg versie met alle denkbare opties.

Veel plezier en hou je niet in ervaringen te delen.
Hier heb ik de manuele met 6 versnellingen. Ook met bijna alle opties maar niet gekozen voor de Styling Kit, het Kessy systeem of de tv-ontvanger. Wel voor al de andere opties, waaronder het panoramisch dak, alarm, zij-airbags achter, trekhaak, Pack Elegance, versterkte ophaning en veel meer.

vincefra

Actief lid
Ook met bijna alle opties maar niet gekozen voor de Styling Kit, het Kessy systeem of de tv-ontvanger. ... versterkte ophaning en veel meer.

Tv ding is niet echt nuttig ... Heb dvd schermen tweede rij laten inbouwen ...
Styling kit is niet mooi (eigen smaak)
Kessy systeem wel genomen ...

Verder ... Waarvoor heb je gekozen voor versterkte vering?

Ik heb de versterkte vering genomen omdat de auto soms (heel) zwaar beladen is: dozen in de koffer voor mijn werk, een zware aanhangwagen achteraan, een stuk of 20 zware zakken grondstoffen voor in de tuin, enkele fitnesstoestellen, 200kg aan halterschijven en meer van die zaken.

Ik kreeg bij mijn vorige Audi soms de vraag van welk merk de verlagingset kwam omdat die bij momenten helemaal plat op de grond lag, terwijl er gewoon de standaard vering onder zat.

Bovenaan Onderaan