Bas stelt zich voor.

Bas_Vonk

Actief lid
Na een paar weken hier anoniem te hebben meegekeken ter voorbereiding op de bestelling, vandaag mijn keuze gemaakt en de stap gemaakt mij voor te stellen en te delen met een ieder wat mijn bevindingen zijn en hoe het mij vergaat tijdens de levertijd.
Hallo mijn naam is Bas Vonk en al jaren een tevreden VAG rijder, ik heb vandaag mijn eerste Skoda besteld, een Octavia Combi Style, qua uiterlijk een plaatje en qua opties een droom.

error404

Senior Member
Ha bas! gefeliciteerd met je aankoop, hoeveel nachtjes is het nog slapen? :D Voorlopig nog even lekker (dag) dromen van je nieuwe auto.

Bas_Vonk

Actief lid
Dank u allen voor het welkom ! - Vandaag eerste contact met de leasemaatschappij na bestelling verliep enigszins teleurstellend, de gewenste Hawk velgen hadden een vele malen hogere meerprijs dan in offerte stadium werd voorgesteld. Velgen laten vervallen, komen dus nu de 17" Teron (standaard Style) onder en heb de optie voor verwarmde achterbank kunnen toevoegen. Nu voorbereiden op het gesprek met de dealer, kijken of deze ook met een tegenvaller komt.

zxr750luni

Senior Member
Welkom bas, ik ben ook zo met de leasemaatschappij bezig geweest, heb toevallig vandaag de papieren gekregen, bij mij was een witte wagen absoluut niet bespteey

Bovenaan Onderaan