Beetje info over mezelf

Beste skodaforum'er,

Ik heb al een paar keer op het skoda forum zitten rondkijken dus lijkt me ook wel leuk om zelf wat input te leveren, vandaar de registratie en deze post om mezelf wat voor te stellen.

Sinds augustus dit jaar rij ik opnieuw skoda. Men vorige wagens waren een BMW118d en vw passat cc (nieuw model, prachtige wagen, weg wegens ontslag gegeven) en een skoda octavia I break 1.9 sdi. Die laatste was zowat de beste value for money waar ik ooit mee heb gereden, wagen kostte nieuw rond de €12000. Ongelooflijk veel auto voor dat geld.
Na veel wikken en wegen toch maar opnieuw voor skoda gegaan na de BMW, al weet ik niet zeker of ik het nu opnieuw zou doen. Men keuze was vooral gebaseerd op de prijs/kwaliteit verhouding bij particulier/niet leasing gebruik. Nu is de wagen toch als leasekar ingeschreven wegens verandering situatie. Mocht ik opnieuw kiezen zou het toch een BMW 3 worden vrees ik.

Soit, voor de volgende 4 jaar zal het skoda blijven.
Ik heb uiteindelijk voor een aardig aangeklede versie gekozen: de 2.0 tdi break, alles op en aan wat enigzins zinvol is: leder, navi, schuifdak, xenon, canton, keyless access, driver mode select, sunset, velgen, led verlichting voor/achter, ja zelfs het 230v stopcontact :).

Op zich ben ik wel tevreden van de wagen maar je merkt toch wel het verschil met pakweg een bmw als je hem echt tot het uiterste drijft. Ontwerp is zeker geslaagd en vind ik mooier dan de BMW3 touring, zeker met de juiste velgen.

Voila, bij deze. Foto's heb ik niet, auto moet ook nog eens gepoetst worden maar ik heb men handen meer dan vol met andere zaken voor het moment.

Gegroet,
the_eich

CDK

Forumguru
Welkom hier, dank voor het voorstellen en voor de komende 4 jaar veel plezier met de O3 toegewenst!

gbbosma

Forumguru
Welkom @The_eich, op dit mooie Skodaforum. Een BMW zo aankleden als jou O3 drijft de prijs van de beamer ;)dan ook nog eens onevenredig omhoog. Een goede keuze heb je dan ook gemaakt lijkt mij..:thumbsup:

Bovenaan Onderaan