beetje off-topic: sony radio met mp3-frontje...

Erikje

Actief lid
Dit vind ik nou een slimme oplossing: geen gedoe met dure ipods (aansluitingen) en mp3-cd-tjes. Hoewel, 't is maar 1 GB.

sony_giga_panel_incar.jpg


Details
 

deusjevo

Forumguru
Leuk ding man!
Ziet er simpel uit maar werkt denk ik wel.

Enne er staat:

Het 1GB flash-geheugen van het GIGA Panel biedt ruimte aan maximaal 500 tracks, wat gelijkstaat aan ruim 60 uur aan muziek.

Voor mij voldoende.
Geen gezeur met IPods en stickies meer, gewoon je frontje inpluggen thuis of op de laptop en gaan met die banaan!

Nu alleen nog een paar goed klinkende speakers in m'n O1 zetten.
Wat er af-fabiek in zit is echt crap...
Ben echt geen die-hard wat geluid betreft maar qua speakers kunnen ze aan de Slopel Astma nog een puntje zuigen.
Was een takkebak maar er zaten standaard 8 speakers in die gewoon geweldig klonken.
 

Erikje

Actief lid
Re: beetje off-topic: sony radio met mp3-frontje..

die 60 uur is erg optimistisch. Bij een beetje mp3-kwaliteit (128 kpbs) kom ik uit op zo'n 20 uur. Nog niet slecht. Helaas ondersteunt ie geen AAC of AACPlus, wel WMA.
 

Fabia

† In Memoriam
Re: beetje off-topic: sony radio met mp3-frontje..

Gevonden op Internet.
 

Bijlagen

  • 19267-2213_l.png
    19267-2213_l.png
    27,3 KB · Weergaven: 10

Dutch4x4

Senior Member
Re: beetje off-topic: sony radio met mp3-frontje..

Ik zie het verschil niet zo tussen steeds een frontje meenemen en steeds een iPod meenemen. /forum/images/graemlins/wink.gif

Okee, behalve als je niet voor fabrieksaudio gaat en ook niet voor een masksysteem van Kenwood - ja, dan heb je twee dingen mee te sleuren. Of drie, met je telefoon erbij.
 

Erikje

Actief lid
Re: beetje off-topic: sony radio met mp3-frontje..

ach, ik zou het ding ook nooit kopen hoor, ik ga voor de Ipod... Maar het idee vind ik wel goed, zeker voor Sony waar de laatste jaren de klad is geraakt in goede ideeen. Wie wil er nou een Bravia (een TV voor vrouwen!!!).
 

Karstieman

Forumguru
Re: beetje off-topic: sony radio met mp3-frontje..

Dit is een leuk idee van Sony, maar ik weet niet of het zo handig is.

Je kan toch ook een mp3 cd nemen ? da's al 600mb aan mp3.
En er zijn ook al radio's die mp3 dvd's spelen.
Da's al gauw 4400mb voor de prijs van een lege dvd.
 

Erikje

Actief lid
Re: beetje off-topic: sony radio met mp3-frontje..

Ach Kartsieman, het idee is inderdaad leuk (daarom heb ik het gepost), maar het wordt natuurlijk pas echt leuk als er 5 GB of meer in zit. Als gimmick/gadget kun je er wel de blits mee maken /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

JVC levert o.a. head-units die DVD-mp3 kunnen afspelen. Hoe zee dat noemen?: "GIGA MP3" Goed gejat van Sony dus, die naam.

102865_kd-dv6101_e.jpg
 
Bovenaan Onderaan