Transporter
Lid
Na een maand en 2 weken mijne S2 te hebben, heb ik pech gehad dat hij op een dag niet meer wou starten.
Garage gebeld en gekomen kijken. Moest onmiddelijk naar de garage en hebben ze gezegd da mijn batterij kapot was die was volledig plat. Daarboven op ook nog een voledige nieuwe computer systeem moeten zetten.
Maandag was hij terug inorde.
Maar sinds gisteren vind ik dat hij bij neutraal of de kopeling ingedrukt altijd rond de 1000rpm zit, is da normaal? Of scheelt er iets en als ik hem start is het ook normaal da het iets langer duurt voor hij start? Het is een 1.6crtdi.
Begin toch wa moet te zakken over de auto
Garage gebeld en gekomen kijken. Moest onmiddelijk naar de garage en hebben ze gezegd da mijn batterij kapot was die was volledig plat. Daarboven op ook nog een voledige nieuwe computer systeem moeten zetten.
Maandag was hij terug inorde.
Maar sinds gisteren vind ik dat hij bij neutraal of de kopeling ingedrukt altijd rond de 1000rpm zit, is da normaal? Of scheelt er iets en als ik hem start is het ook normaal da het iets langer duurt voor hij start? Het is een 1.6crtdi.
Begin toch wa moet te zakken over de auto