Bekabeling mp3

bebo

Nieuw lid
Ik heb een octavia elegance gekocht.
Daar wordt door de dealer een stream radio in gebouwt.
Dit is gedaan omdat vanaf fabriek bpm er over betaald moet worden en vanaf dealer is het een accessoire.Dus goedkoper(heb je geen mp3 aanluiting in midden box.)
Maar nu was mijn vraag lig de bekabeling er wel in weet dit iemand.Ik vraag dit omdat gebleken is dat de fabriek wel veel voorbereid maar niet aansluit.

Als het goed is kun je nu ook GEEN mp3 afspelen op je radio.
Dit kan volgens mij alleen als je hem af fabriek hebt besteld, maar of de bekabeling er ligt weet ik niet.
Ik neem aan van wel, maar dan zal je de box open moeten maken aan de onderzijde.

bebo

Nieuw lid
Het is wel mogelijk om mp3 cd's te branden en af te spelen in de radio.(bij dealer afspaak inbouw radio met mp3)
Ik vondt dit ook voldoende. want ik wilde de geluids ingang van de mp3 conector in de midden box gebruiken om van mijn navigatie systeem (mio 269+)het geluid van video over mijn speakers te laten lopen.Ik heb namelijk deze mio gekraakt en nu heb ik net een pda windows ce4.2 en er een video player opgezet. om speelfilms op af te kijken via de sd kaart vandaar dat ik de mp3 ingang wil gebruiken.(Nav blijft gewoon werkend.Nu heb ik wel enige info om de aux ingang van de radio aan te sluiten maar ik wilde graag iets meer zekerheid.

vdijk

Lid
ben vandaag bij de dealer geweest om de laatste info te krijgen voordat ik mijn O2 bestel bij de leasemaatschappij.

Bij de dealer werd mij verteld dat de fabriek de draden niet automatisch naar de jumbobox trekt. Dit dient door de dealer extra te zijn vermeld bij de bestelling.

VEEJAY

Forumguru
Een aux in is wel handig voor bijvoorbeeld het geluid van je PDA (video's) over je autospeakers te laten gaan. Maar niet iedereen heeft die behoefte. Denk er maar over na of het voor jou nodig is.

Ik ken verder weinig mensen die een Ipod op hun hoofd zetten als ze de auto uitstappen...

Bovenaan Onderaan