Bekabeling stekker radio

Bigfoot1

Nieuw lid
Hallo, mede Yeti bezitters, ik heb een (chinese) multimedia in mijn Yeti gebouwd welke op zich prima functioneert ware het niet dat hij niet goed uit gaat als ik de contactsleutel uit het contactslot haal, ik moet de sleutel weer terug plaatsen en er vervolgens weer uit halen voor de radio uit gaat.
Omdat er er eerst maar van uit ga dat de ISO kabel die bij de radio geleverd is op de juiste wijze is bekabelt hou ik er rekening mee dat het zit in de auto radiostekker. Kan iemand mij helpen aan een foto of beschrijving van de plaats waar de draden voor constante spanning, spanning achtercontactslot e.d in de stekker geplugd van de auto behoren te zijn.

Erik_NL

Forumguru
Moi Jan,
je mag wel bij mijn Yeti komen kijken. Postcode 7963. Bij interesse graag een PB (Conversatie).

Laatst bewerkt:

Bigfoot1

Nieuw lid
Moi Jan,
je mag wel bij mijn Yeti komen kijken. Postcode 7963. Bij interesse graag een PB (Conversatie).
Moi Eric,
Weet niet of ik op deze manier moet communiceren, maar wil graag even bij je kijken of we daar wat wijzer kunnen worden,
Groet Jan

EdK

Forumguru
In de Yeti ISO stekker zitten 2x een 12V continu spanning draad.
Waars mijn lijk moet die Chinees van je een constante p,is en een geschakelde plus hebben.
Punt is met de originele Yeti units is dat deze uitgeschakeld worden dmv de canbus.
Wat je dus zou moeten doen is een draad trekken en in zekeringbox aansluiten op geschakelde voeding en die dus naar je chineesje leggen en aansluiten.
Of een chineesje of een Zeges unit aanschaffen met canbus aansturing.
Bij de Zenec units is het in ieder geval wel plug and play

Bovenaan Onderaan