Bekerhouder adapter Red Bull of energy drink blikje

Chatslet

Forumguru
Nieuwe auto maar een paar luxe probleempjes. Zo ook de bekerhouders. In de vorige auto waren dat er 2 stuks voor in waar een cola blikje in paste met in de bodem van iedere bekerhoudereen kleinere uitsparing waar een blikje energy drink in past. De Fabia 2 heeft dat dus niet, daar zitten 2 normale bekerhouders in met in het midden een enkele bekerhouder voor een energy drink blikje. Niet handig want mijn vriendin en ik driken allebij graag energy drink tijdens het rijden.

Zijn er adapters of asringen verkrijgbaar om dit probleemop te lossen? En zo ja, waar haal je die? :confused:

Hetzer

Forumguru
Idd lastig, ik herken dit probleem wel, drink ook graag energy-drank tijdens het rijden.
Gelukkig is Redbull ook sinds kort te verkrijgen in de bredere afsluitbare flesjes die wel passen ;)

Chatslet

Forumguru
Haha, ik ben dus niet de enige met dit probleem. Houdertje op Amazon lijkt precies het tegenovergestelde te doen die lijkt de bekerhouder te vergroten naar milkshake formaat :eek:

MarcoO2

Forumguru
Kunnen jullie niet gewoon wakker blijven dan? ;)

Overigens zou ik bij alternatieve houders wel heel goed de stevigheid checken, als er in een enthousiaste bocht of bij een noodstop zo'n blikje omgaat, krijg je je auto nooit meer schoon. Vieze kleverige troep is dat!

die lijkt de bekerhouder te vergroten naar milkshake formaat :eek:

Energydrank in milkshakeformaat... dan kun je naar italie en terug en ben je nog wakker! :winkie:

SHEDAI

Lid
Yep ook zo een probleem.. Ach ja die flesjes van Redbull zijn superhandig lekker afsluitbaar..
Ik doe altijd als ik de bocht in ga effe blikje vasthouden als die nog vol is..
Meestal zet ik blikje in houder als die bijna op helft is dan is het wel veilig..

Skoody Boo

Actief lid
Stukkie schuimrubber op de markt kopen?

Herken het probleem verder niet, de Cola die ik onderweg zuip komt uit een fles, en dan kan je zelf een passend bekertje kiezen. Onder het rijden inschenken is natuurlijk verdraaid lastig, maar daar heb je dan weer een bijrijder voor, heeft die ook wat te doen. Verder komt dit ook niet zo vaak voor, want het meeste Cola-zuipwerk kan tijdens de rek-en-strekpauzes.

MacManiac78

Forumguru
Oplossing: Koop een waterflesje: Drink deze leeg. (Weggooien of aan de plant geven mag ook.) Knip de hals eraf, schuur de rand een beetje op of duw een over de lengte ingesneden slangetje over de rand. Plaats deze adapter in je bekerhouder, plaats je NRG-drink in de adapter. TADAAA! *You're DONE!*
:tongue:
Natuurlijk mag je de adapter ook beplakken met stickers of in de gewenste kleur spuiten. :rolleyes:
Als het blikje dan wat morst, vang je het op.
Om het blikje wat stabieler te plaatsen kan je wat opvulmateriaal gebruiken.
SuX7!

EdZ

Donateur
Gelijk aan de suggestie van MacMania78: ga naar Ikea en koop van die plastic bekers die net passen in de bekerhouders. Zet daar je Red Bull in. Daarnaast: prima prullenbakjes voor kauwgom e.d.

EdZ

Donateur
@edk: "maw je blikkie blijft plakken aan de kauwgum"
Daarom heb ik ook 3 bekerhouders: voorin 2 voor blikjes, achterin 1, als afvalbakje...

Bovenaan Onderaan