Bekleding A-stijl

icemanpower

Nieuw lid
I.v.m. inbouwen van navigatiesysteem geintegreerd in de achteruit kijk spiegel, kan iemand mij vertellen hoe de A-stijl bekleding verwijderd kan worden? Dit lijkt vast te 'klikken' op 1 of andere manier.

Het gaat hier om een Fabia I bj 2003. Zodra alles er in zit, zal ik even wat foto's posten!

Alvast bedankt! :super:

namleop

Actief lid
Deze kan je met wat heen-en-weer gewiebel lostrekken, in loodrechte lijn van de a-stijl af. Hij zit met 3 metalen klemmetjes vast, van die dingen waar ook vaak deurpanelen mee vastzitten. Deze klemmetjes zitten vast in de bekleding en komen direct in het metaal van de stijl. Schrik dus niet van een "metalen" geluid.

O ja en pas wel op dat ze niet uit de bekleding vallen en langs het dashboad, daar zijn ze lastig weer uit te krijgen (ervaringsdeskundige...). Overigens heb ik het aan de bijrijderskant losgehaald, daar kan je ook eenvoudig het dashboardkastje verwijderen en daar is ruimte genoeg.

Succes met inbouwen!

icemanpower

Nieuw lid
Deze kan je met wat heen-en-weer gewiebel lostrekken, in loodrechte lijn van de a-stijl af. Hij zit met 3 metalen klemmetjes vast, van die dingen waar ook vaak deurpanelen mee vastzitten. Deze klemmetjes zitten vast in de bekleding en komen direct in het metaal van de stijl. Schrik dus niet van een "metalen" geluid.

O ja en pas wel op dat ze niet uit de bekleding vallen en langs het dashboad, daar zijn ze lastig weer uit te krijgen (ervaringsdeskundige...). Overigens heb ik het aan de bijrijderskant losgehaald, daar kan je ook eenvoudig het dashboardkastje verwijderen en daar is ruimte genoeg.

Succes met inbouwen!

Ja super! Dit was de tip die ik nodig had. Het is inderdaad even zenuwslopend werk om niks af te breken. Ik ben net klaar met inbouwen, maar ik zal komende week even wat foto's posten van het eindresultaat.

Het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf, dus vanaf nu geen zuignap meer op de voorruit van de Tomtom en er zit tevens een perfect werkende bluetooth carkit in :473:

Bovenaan Onderaan