Bekleding Shadow

mister9

Actief lid
Is er iemand die bij zijn O2 de zwarte Shadow bekleding heeft? (standaard bij de elegance Businessline).
Want ik wilde eigenlijk andere bekleding maar dat kon niet. Maar toen ik in het boekje keek, vond ik 't best mooi.
Maar ik zag nu een andere foto die ik wel heel licht vond.

Boekje:

http://www.skoda.nl/modellen/octavi...businessline.aspx?lijst_uitvoeringen_pos=-550
Zie "interieur" en dan het laatste plaatje van de vier: "shadow zwart". Ziet er best goed uit.

Foto van een verkoper:
http://www.autotrader.nl/auto/skoda/haaksbergen/3qjgv/skoda-octavia-combi-12-tsi-elegance-businessline-77kw-105pk-20-bijtelling/fotos/?zoekopdracht=skoda-octavia#foto-7
Da's dezelfde bekleding volgens mij, maar dit is wel heel licht. Is dit in de praktijk ook zo licht? Of komt het door de foto? Want het boekje vind ik veel mooier...

Heeft iemand deze bekleding toevallig (of foto's van zijn eigen bekleding)?

Thanks!

hemi24

Forumguru
volgens mij heb je 90 tot 95% kans dat de eerste de beste O2 Elegance (facelift) die je tegenkomt (bij de dealer) is uitgerust met deze bekleding...

Michel

Forumguru
Volgens mij zijn de foto's van de verkoper ietwat overbelicht, waardoor het er nogal licht uitziet. Mijn Octavia is ook voorzien van de zwarte Shadow bekleding en in het echt ziet die bekleding er toch donkerder uit dan op die foto's. In mijn profiel staat ook een aantal foto's van de bekleding in mijn auto, zie de link onderaan dit bericht. Ik vind de donkere bekleding in de Octavia Elegance uitvoering sowieso mooier dan die van de Ambition uitvoering.

Succes bij het maken van de keuze!

thomaserati

Nieuw lid
Ivm leerinbouw heb ik de door jou gezochte bekleding (dus zonder de stoelen) hier gloednieuw liggen. Weekje op gezeten, meer niet. Voor een voor ons beide leuke prijs mag de bekleding best van eigenaar wisselen...:aangenaam:

Shadow is trouwens vrij donker. Zijkanten zijn echt zwart, midden is iets lichter. Vind het zelf wel erg mooi!

mister9

Actief lid
Ik heb de O2 elegance businessline besteld, een daar zit de Shadow bekleding standaard in. Kun je ook niet veranderen. Vroeg me af hoe dit er in de praktijk uit zou zien, omdat de foto's tussen skoda en internetfoto's van verkopers nogal verschilde. En ik twijfelde idd of het mooi was. Maar al is het spuuglelijk, kan het toch niet veranderen. Maar goed te horen dat het gewoon vrij donker is...

Bovenaan Onderaan