Bekleding van bestuurderstoel O2 verwijderen?

MMM

Lid
Ik ben op zich tevreden over de stoelen van de O2, maar met een lange rit is het net niet helemaal zoals ik wil (rug-patiënt). Ik zou graag de lendesteun en de zijwanden van de bestuurdersstoel iets meer willen opvullen.

Echter, ik weet niet goed hoe je de bekleding kunt verwijderen. Aan de onderzijde van de rugleuning zit een strip die je eenvoudig kunt losmaken, maar ja ... hoe verder te handelen.

Iemand met ervaring?

Frankie

Actief lid
ik heb geen ervaring met het verwijderen en opvullen van de bekleding. Maar ik heb sinds enkele maanden een los extra kussentje in de stoel geplaatst voor ondersteuning van de onderrug. Ook dit helpt al. Daarbij zit ik nu VEEL meer rechtop. Nog steeds als ik mijn stoel zie verbaas ik me dat ik daarin normaal kan zitten /forum/images/graemlins/smile.gif Zo'n kussentje, dat ik heb, past natuurlijk nooit perfect. Vooral aan de zijkanten klemt t een beetje met de aanwezige zijwanden. Lijkt me sowieso iets voor de professionnal, niet ? Waarmee was je van plan e.e.a op te vullen ? Mijn kussen was net geen 30 euro bij Halfords !! Succes nog ermee...!!

Frankie

Actief lid
Oh ja, die airbag was ik domweg vergeten... Inderdaad, ik zou er zelf niet aan beginnen !!!!

Bovenaan Onderaan