Belgische deelname aan het skodageweld

Xavke

Lid
Hey mijn naam is Xavier Van Rompa, 25j en woonachtig te Aalst.

Na enkele daily's verslete te hebben en het gebrek aan privekilometers (vrachtwagenchauffeur) beslote mijn diesel aan kant te zette en een nieuwe skoda octavia combi rs te bestellen.
Heb hiervoor gekozen omdat ik nogal VAGminded ben en deze vond ik wel de leukste ^^
Ik post vanavond wel ng wat meer uitleg ;)

Grtz xavke

Rosinfield

† In Memoriam
welkom! Of het de leukste is, weet ik niet. Wel als je de ruimte nodig hebt. Anders is de Leon ST Cupra een geduchte concurrent. Maar met je tuning geldt dat in elk geval niet meer qua vermogen ;)

Xavke

Lid
Ja ik weet het ni of het goedkoper is ma vind da je bij skoda het meeste voor je geld krijgt. Is de grootste en de voordeligste ook vind ik. Vo de prijs vd rs had ik mss een golf variant 1.4tsi met minimum opties.
Ik ben gek op vw/audi maar hun prijzen en standaard uitrustingniveaus zijn er lichtjes over :)

Joske

Forumguru
Welkom hier landgenoot!

Alweer een RS in Aalst... verdikke zeg, kzal mijn best moeten doen met mijn 1.4TSI'tje :D

@philip is een buurman van jou (met RS)

veel plezier, wanneer wordt ie geleverd? en in welk kleurken?

Cordoba

Forumguru
Welkom Xavier. De prijzen van VW en de standaard beperkte uitrusting hebben mij in '89 na een paar Golfjes al over doen stappen naar Seat (Ibiza) en sinds een aantal jaren heeft Seat weer plaats moeten maken voor de Fabia.

Xavke

Lid
Nrml komt hij rond 8april toe in belgie, en wa later komt ie toe bij garage de smet in ninove. Heb voor racing blue gekoze en vanbinne met red stitching. En het black pack hebbek ook gepakt ^^ vo de rest redelijk "stock" gelaten. Heb ook ng kessy en afneembare trekhaak (heb ng 2 oldi's waar ik soms wa gerief vo vervoer) kijk er zwaar na uit ^^

Xavke

Lid
Zo ongeveer dus he ^^

(Hoop da ze erbij kome te staan de afbeeldingen)

Bijlagen

• skoda-octavia-rs-iii-combi-middle.jpg
    skoda-octavia-rs-iii-combi-middle.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 13
  • 2013-Skoda-Octavia-RS-featured.jpg
    2013-Skoda-Octavia-RS-featured.jpg
    27,9 KB · Weergaven: 13

peterrapid

Forumguru
Welkom en hij ziet er goed uit, heb zelfde configuratie maar zonder de familiekoffer en Kessy ... maar waarom het blauw ??? zo 2014, groen man dat is het nieuwe 2015 :deuk:

Euhh is graptje hé :bloemen:

Bovenaan Onderaan