Belgische Fabia Combi 1.2 CRTDI

Hallo,
Volg dit forum al een tijdje, heb me nu zelf ook een account aangemaakt.

Mijn naam is David, ik woon in Lokeren, België.
Heb samen met mijn vriendin eind mei een fabia combi 1.2CRTDI besteld, niet de GL dus, in België is het niet voordeliger een GL te kopen aangezien we op zowel de gewone 1.2 TDI als de GL evenveel korting krijgen. Ik rijd dan liever met een gewone dan de versie met langere verhoudingen en start/stop.

Levering was gepland voor midden Juli, uiteindelijk is de productiedatum 30 juli geworden. Hadden de wagen dus al moeten hebben, maar de garage was dan tot 17 augustus in verlof, joepie... NOT

Deze week is de wagen dus aangekomen, zijn nu de papieren aan het regelen als alles mee zit gaan we er morgen voormiddag om, anders zal het pas maandag worden :(

Volgende is het geworden:

Fabia Combi 1.2 CRTDI 99gram CO2
Uitvoering: Ambiente
Kleur: Rallye Green
Interieur: Domino grijs met zwart/grijs interieur
Opties bovenop de ambiente uitvoering:

Swing radio met 8 luidsprekers, elektrische en verwarmde buitenspiegels, middenarmsteun, opbergmodule, opberg onder zetels vooraan, climatronic, parkeersensoren achteraan, klein lederpack + bediening aan het stuur, maxidot scherm, verdonkerde ruiten achteraan, (en misschien vergeet ik nog wel iets)

Velgen kopen we achteraf zelf, nu zijn het stalen velgen die we dan later gebruiken voor winterbanden.

Ben enorm benieuwd hoe de wagen rijd, want hebben enkel een roomster kunnen testen en dat was met de 1.6 TDI + super benieuwd om het kleur in het echt te zien.

Reden nu met een C1 van citroen, maar met een kindje is dat echt niet meer te houden, vandaar de fabia combi. Hadden ook eerst de ibiza ST voor ogen, maar dan toch maar gekozen voor meer ruimte binnen en een toch wel knapper interieur. Heb zelf 6 maand met een ibiza SC gereden, wel knap, maar toch wat krap en donker...

Als ik de wagen heb maak ik zeker eens foto's en post ze dan wel. Ik veronderstel dat velen wel eens de rallye green versie willen zien met 2 kleurig interieur.

Grtz,
David

piair1982

Forumguru
Welkom op het forum en inderdaad zullen mensen benieuwd zijn naar de tweekleurige opzet.
Veel plezier hier en met je nieuwe bolide!

Hetzer

Forumguru
Hey top mooi auto en nog een rally-green erbij op het forum,

ik kan niet wachten op jouw foto's!!!!!!!

p.s wat is het prijs verschil in Vlaanderen tussen de "normale" 1.2 TDI en de Greenline??

Bovenaan Onderaan