Ben je links of rechtsdragend?

Tallguy

Forumguru
Het is me opgevallen dat veel van de antenne's die je op VW's, Audi's en natuurlijk ook Skoda's ziet zitten bijna nooit netjes recht naar achteren wijzen, maar ietsjes naar rechts of links staan gedraaid. Dat zie je goed als je erachter rijdt of staat.

Tot nu toe ben ik misschien maar 2 Skoda's tegengekomen waar dat ding wel netjes in het midden naar achteren is gericht. Hoe is dat bij jullie?

[pollstart]
[polltitle=Mijn antenne wijst....]
[polloption=Naar rechts]
[polloption=Naar links]
[polloption=Netjes door het midden zoals het hoort]
[polloption=Kan mij geen bal interesseren]
[pollstop]

Een poll wordt door Karstieman of Exciter aangemaakt te worden in het forum Polls. Dat zou dus al een verklaring kunnen zijn dat het hier niet werkt.

Pim

Lid
Is een beetje afhankelijk van de snelheid !!

(meestal wijst ie strak, recht horizontaal naar achteren !!)

Klopt Kensei, het was mij ook opgevallen. Bij mijn vorige Skoda Fabia stond de antenne een beetje scheef, bij mijn huidige een heel klein beetje maar het valt niet op. De dealer zei dat het komt doordat de spriet verbuigt als deze door iemand te ruw (met de hele hand om de spriet i.p.v. vingers erop wordt gedraaid, bijvoorbeeld tijdens transport.
Toch blijf ik het vreemd vinden.
Niet-VAG auto's schijnen er minder last van te hebben?
Gewoon achterruitverwarmingantenne of haaievinnetje, is ook veel beter in de wasstraat, zie ander topic. Hopelijk komt dat bij een nieuw model Skoda of facelift.

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaRJ</font><hr />

Gewoon achterruitverwarmingantenne of haaievinnetje

[/ QUOTE ]

Dan een ruitantenne en aub niet zon domme haaievin, dat is geen gezicht.

Mistraller

Senior Member
Vandaar het bordje "Antennes en overige uitstekende delen verwijderen voor het wassen!"
/forum/images/graemlins/489.gif

Ware het niet dat die dingen niet te verwijderen zijn, althans op mijn combi. Kan hem alleen neerklappen.

Staat inderdaad een beetje scheef, de mijne is rechtsdragend.

rickske

Actief lid
Is mij nog niet opgevallen,maar 1 april is wel erg vroeg dit jaar. /forum/images/graemlins/1819.gif

</font><blockquote><font class="small">Quote: Psycho</font><hr />

Ware het niet dat die dingen niet te verwijderen zijn, althans op mijn combi. Kan hem alleen neerklappen.

[/ QUOTE ]

Hij kan er wel af hoor, na het los draaien een een flinke ruk eraan geven, dan is'ie los. Uiteraard ben je dan wel de anti-diefstal vergrendeling van de spriet kwijt.

Fabia

† In Memoriam
Nog nooooooooooit opgelet. Zal binnenkort eens achter mijn Fabia staan. /forum/images/graemlins/crazy.gif

ougie

Forumguru
Hangt een beetje van het uur van de dag af. Smorgens in alle vroegte staat /forum/images/graemlins/smirk.gifhij fier rechtop, let wel dan heb ik nog geen auto gereden. En als ik aan het einde van de dag, na de rit thuiskom, staat /forum/images/graemlins/koffie.gif, of beter gezegt, hangt hij soms naar links en soms naar rechts. /forum/images/graemlins/bye.gif

Reizende

Actief lid
Jongens, ik ben echt heel erg blij dat ik op een forum ben beland, waar we gezellig met zijn allen over minimale afwijkingen van de antenne kunnen spreken! Ik slaap er al nachten niet van, maar ik ben gelukkig niet de enige! Echt een enorme opluchting om zulk verschrikkelijk leed te mogen delen. Allemaal erg veel sterkte toegewenst met jullie scheve antennes, ik leef mee... /forum/images/graemlins/407.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan