Benzine verliezen?

larodefender

Nieuw lid
Toen ik deze ochtend met de Yeti weg reed, zat er een man achter mij die mij later bij de stoplichten aansprak. Ik zou (in die tijd dat hij achter mij reed) zeker 3 liter brandstof verloren zijn ???? Heb verder niet kunnen vragen (stoplicht ging weer op groen)

Vanenkelen

Forumguru
Water/condens uit je uitlaat.... (denk ik), zeker omdat je nog maar net wegreed.

Brandstof weet je snel genoeg, op je hurken onder je auto en ruiken maar....

larodefender

Nieuw lid
Heb gelijk op een parkeerplaats onder de wagen geroken en bij de uitlaat gekeken, en dacht ook dat het wel water of condens zou zijn. Maar ja, je zit dan toch aan te denken of het misschien iets anders was.....

Vanenkelen

Forumguru
Tja kan het inschattingsvermogen van die beste man niet inschatten, maar als je een paar keer gas geeft en er komen wat stoten waterdruppels en damp uit, kan dat er best als veel uitzien....

Maar benzine ruik je echt wel hoor, ik zou me er niet druk om maken. Of volgende keer even iemand vragen om achter je aan te rijden 's ochtends of bij het wegrijden even goed op te letten.

B

bijbeuner

Je kan ook iemand vragen terwijl jij flink gas geeft even met een aansteker aan de uitlaat te gaan,
gaat die uit is het water, krijg je een steekvlam is het benzine ;)

EdK

Forumguru
Als elke ochtend drie liter is dan ga je dat echt wel terugzien in je verbruik.

larodefender

Nieuw lid
Ik houd het de komende tijd goed in de gaten, maar ik denk dat de man water/condens uit mijn uitlaat heeft zien komen

Bovenaan Onderaan